zaterdag 18 oktober 2014

Review Lipstick | Demi


 Hoi allemaal! De komende weken kunnen jullie van mij 3 reviews verwachten, en dit is er één van! Als je meer van deze lipstick wil weten, klik dan op 'Meer lezen'!
Alle foto's zijn door mijzelf gemaakt! 
Dit is dus de lipstick. Het is de P.S. LOVE... lipstick. Er staat geen naam of nummer op. Het is een beetje een rood roze kleur. Het is rood, maar het neigt naar roze. Ik vind de kleur zelf heel mooi!
Misschien is dit het nummer?? Ik weet het zelf ook niet!


 Zo ziet de lipstick eruit als je het dopje er vanaf haalt. Toen ik de kleur voor het eerst zag, wauw. Ik vind deze kleur zó mooi! Er zit ook nog een beetje lipstick of lipgloss (?) onderin. Dat is dus die kleur. Ik weet niet of ik dit wel ga gebruiken, maar het ziet er wel leuk uit! En het is natuurlijk handig! Wat ik ook vaak doe is de lipstick een beetje deppen op mijn lippen, en dan krijgen je lippen een klein beetje een kleurtje, wat ik persoonlijk heel mooi vind!

 En de swatches! Deze foto's zijn niet zo heel goed gelukt, maar ik hoop toch dat jullie een beetje kunnen zien wat voor kleur het is. Het zijn 2 stepen naast elkaar, en misschien denken jullie dan dat het 2 lipsticks zijn maar het zijn 2 strepen van dezelfde lipstick!

De voor en nadelen:

Voordelen:
-Mooie kleur.
-Handig dat er extra lipstick onderin zit!
-Mooie huls.

Nadelen:
-De kleur dekt pas na een paar laagjes helemaal goed.
-Hele chemische geur!!!
Ik vind het echt heel jammer dat deze lipstick niet echt heel goed dekt, en de geur!!! Maar verder ben ik er wel heel blij mee, want na een tijdje ruik je de geur niet meer en dan is hij heel fijn!

Ook blijft de lipstick echt superlang zitten! Ik had een koekje genomen met wat drinken en meestal is bij mij de lipstick er alweer af, maar bij deze niet! 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot volgende week! 
Liefs Demi ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten