vrijdag 17 oktober 2014

Review Etos Colour Balm | Anne-Linde

Toen ik laatst in de Etos was, zag ik een product liggen wat ik nog niet kende. De Colour balms zijn naar mijn idee een namaak van de Clinique Chubby Sticks. Aangezien ik van iedereen erg veel positief nieuws hoorde over het product van Clinique leek het me leuk om dit product van Etos te proberen, Als je benieuwd bent naar mijn mening, lees dan vooral verder! 



De verpakkingen lijken echt heel erg op die van de Clinique Chubby Sticks. Ik vind de verpakking erg duidelijk en mooi. Er zit ook nog plastic omheen wat ik erg goed vind omdat je er dan vanuit kan gaan dat niemand hem in de winkel heeft gebruikt. De kleur van de Colour Balm komt ook goed overeen met de kleur die hij heeft. 


Dit zijn de kleuren die ik heb gekocht. Nummer 03 en nummer 04. Nog steeds jammer dat ze geen namen hebben haha! 

En dit is hoe de Colour Balms eruit zien. Ik vind ze er heel erg mooi uitzien en ik zou zo denken dat deze van Clinique zijn. Aangezien het puntje best dun is zou je ze misschien ook wel als lipliners kunnen gebruiken. Alleen door de structuur van de Colour Balms twijfel ik of dit zou kunnen.


Dit is het pigment op mijn pols. Zoals je ziet zijn ze niet heel opvallend en is het pigment niet bepaald goed. Ook lijken de kleuren best wel grauw. Maar dit zou allenaal heel anders kunnen zijn op je lippen. 


Dit is de rode kleur en wow, ik ben verrast. Hij is heel erg fel en het pigment is opeens heel anders. Hij is een stuk duidelijker en ik vind hem heel erg mooi. Hij voelt op je lippen aan als een lipgloss.Hij voelt bij het aanbrengen ook heel erg zacht aan. 

Toen ik de volgende Colour Balm wou aanbrengen merkte ik wel dat hij er heel erg makkelijk af ging. Ik had niet niet eens make-up remover nodig en ik kom hem er zo afhalen. Dat vind ik wel een groot nadeel.  Normaal ben ik namelijk meer van de lipproducten die echt  in je lippen trekken waardoor hij er niet zo makkelijk af gaat.


En dit is de roze kleur, nummer 03. Als ik eerlijk ben ziet hij er op de foto een stuk mooier uit als in het echt. Ik vind de kleur mij echt niet staan maar misschien met een donkere lipgloss dat hij wel mooier bij mij staat. Ik ging met deze Colour Balm op iets eten en opeens kwamen er allemaal stukjes van mijn lippen af. Dit was dus van de Colour Balm. Een minpunt als je het mij vraagt.

Kortom vind ik de kleuren wel mooi en het aanbrengen is ook heel fijn maar je zou hem wel elke keer moeten bijwerken als je hem de hele dag op zou willen. Ik zou hem dus wel aanraden maar je moet er wel op letten hoe hij zit. Deze Colour Balms kosten €3,99. 

Ik hoop dat jullie wat aan deze review hebben gehad. Tot volgende week!

Liefs,
Anne-Linde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten