maandag 13 oktober 2014

My life 20 Question Tag | Marit

Hoi allemaal,

Misschien kennen sommigen mij al maar misschien sommige ook niet. Ik ben Marit, en ik heb in het begin ook bij Blogilosophy gezeten! Zelf heb ik ook een blog , en daar blog ik al wat langer op. Als je meer over mij wilt weten kan je naar de pagina ‘dit zijn wij’ gaan. Lees snel verder!

Dit ben ik! | Bron: Selfmade




 
Het leek me leuk om als eerst een tag te doen, zodat jullie me iets beter leren kennen want ik ga nu elke maandag een artikel maken voor blogilosophy! Dus bij deze, de My Life 20 Question Tag! Ik heb deze tag gezien bij Vera Camilla en natuurlijk mag je deze tag overnemen!
 

Wat is je lievelingskleur?

Mint groen, maar in het algemeen ben ik echt verliefd op pastelkleuren. Dit zijn meer de kleuren voor de lente en de zomer, maar ach? Het kan altijd toch?

 
Pastelkleuren | Bron: Google

Wat is je favoriete nummer?

Mijn favoriete nummer is toch wel 14, we wonen op huisnummer 14 en dat doet me daar altijd aan denken.

 

Wat is jouw droom carrière?

Toch wel bloggen. Het lijkt me ontzettend leuk om fulltime te bloggen alleen dat is een kleine kans om dat later doen want heel veel bloggers zoden dat wel willen. Ik zou sowieso een baan willen waari in mijn creativiteit kwijt kan.

 

Waar zou je op jezelf willen wonen?

Amsterdam. Dat staat echt op mijn top 1 lijstje. Het is natuurlijk de hoofdstad, je kan er goed shoppen en veel dingen zijn in Amsterdam zoals events, youtubers (duh) en leuke winkels.

 

Wat is je favoriete manier om te reizen?

Het klinkt natuurlijk heel raar, maar ik vind het leuk om met de trein te reizen. Je kan lekker rustig zitten, je hoeft niet zelf te rijden en je kan er met veel mensen in zitten. Helaas werkt NS niet altijd mee..

 

Wat doe je in je vrije tijd?

Veel met vriendinnen afspreken, films en series kijken en ofcourse YouTube!

 

Wat zijn je favoriete kledingwinkels?

Ik ben helemaal fan van de H&M, Only, The Sting en Forever21. I love it!
 
Forever21 | Bron: Forever21
 

Naar welk concert zou je graag willen gaan?

5 Seconds of Summer of Little mix, die hebben echt geweldige muziek. Ik zou het ook leuk vinden om naar One Direction te gaan!

 

Verzamel je iets?

Ik heb wel een Starbucks beker toren op mijn kamer, maar dat kan je niet echt een verzameling noemen. Voor de rest, verzamel ik niet echt iets.

 

Je slaapt niet zonder..?

Ik kan echt niet slapen zonder een kussen, ook al slaap ik meestal onder mijn kussen maar ik moet altijd een kussen boven mijn hoofd hebben. Gekke gewoonte misschien haha!

 

Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen?

Ik zou toch een deel schenken aan het goede doel, veel leuke dingen doen en een wereldreis maken. Ook zou ik het niet erg vinden om een grote villa te kopen!

 

Wat is je favoriete make-up merk?

Toch wel Essence, een budget merk maar ik vind de kwaliteiten best wel goed voor dat geld.

Zomer seizoen | Bron: Google
 

Wat is je favoriete seizoen?
 
Zomer, want dan heb je vakantie en heb je meer vrije tijd en geen school dus. Ook alle leuke zomerartikelen in de winkels, Oeh geweldig.

 

Slaap je met de deur open of dicht?
 
Altijd dicht, mijn moeder en zus doen in de ochtend rond 6:00 kranten en anders word ik door hun wakker, liever niet.

 

Wat eet je het liefst?
 
Spaghetti, ik heb echt een liefde voor spaghetti. Als je me ’s nachts wilt wakker maken, moet je spaghetti mee brengen.

 

Heb je een abonnement op een tijdschrift?
 
Nee, ik had als klein kind altijd het Kaasblad van Diddl. Jeugdherinneringen!

 

Wat deed je gisteravond om 12:00?
 
Ik sliep heerlijk in mijn bedje.

 

Wat is je favoriete parfum?
 
Sex and the city parfum, die ruikt ontzettend lekker!

 

Dit was mijn artikel, ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Liefs,

Marit.
 
 

1 opmerking:

  1. ontzettend geweldig dat je weer terug bent! ik keek jouw eigen blog al sinds het begin, dus dit is ook leuk

    BeantwoordenVerwijderen