woensdag 3 september 2014

Voornemens september



Hoi mensen!
Vandaag laat ik jullie mijn voornemens voor september zien. Bucketlist is misschien ook wel een goed woord ervoor. Ik weet niet echt wat ik nog meer moet zeggen in deze inleiding, maar lees snel verder!
1. Lezen
Ik wil meer lezen! Ik heb nog een paar boeken op mijn kamer liggen uit de bieb, en ik wil er gewoon tijd voor vrij maken.

Bron
2. Plannen
Mijn huiswerk goed plannen en niet inefficiƫnt werken. Dat gaat nog wel eens mis bij mij!

Bron
3. Work-out volhouden
Ik was in de zomervakantie een dagelijkse work-out begonnen, maar nu heb ik hem al een paar dagen niet gedaan.. Oeps! Ik wil hem eigenlijk wel graag weer doen.

Bron
4. Mijn kamer bijhouden
Mijn kamer is op dit moment al 2 weken opgeruimd. Dat is een behoorlijk tijdje voor een persoon als ik. Dat wil ik graag nog even volhouden, dus ik ga elke zaterdag mijn kamer stoffen!

Bron
5. Gezonder eten
Ik neem best vaak chips of andere frisdranken. Het lijkt me goed omdat wat te minderen, ook omdat ik in de vakantie wat ongezonder heb gedaan!

Bron

Dit waren mijn voornemens! 

Wat wil jij graag volhouden in september?

Liefs, Dinieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten