zaterdag 6 september 2014

Outfit! | Demi

Ik hou erg van kleding en om het leuk te combineren. Ik laat jullie vandaag een ouftit zien die ik persoonlijk echt heel erg leuk vind! Veel lees/kijk plezier!







Het blousje is een beetje te groot, wat wel een leuk effect geeft!





Hier zie je dus dat het blousje een beetje te groot is!





Bij het blousje vond ik het echt een leuk detail dat er touwtjes aanzaten en dat je er dan een strik in kan doen!



Verder heb ik het blousje gecombineerd met een gewone en simpele zwarte skinny jeans die high waisted is. Er zit ook een 'gouden' rits achterop.





Ik heb bij deze outfit deze allstars gecombineerd, want dat gaf het wel een leuk effect! Ja, ze zijn een beetje vies haha!





Als laatste heb ik dit bandje erbij gedaan, want deze heb ik bijna elke dag om, haha!










Blouse: Primark
Broek: Pieces
Schoenen: Converse
Bandje: Gekocht bij het concert 25 juni

Het is niet een superlang artikel geworden, maar ik vond het wel leuk om de outfit te fotograferen!

Zal ik vaker outfits online zetten? Laat het hieronder achter! ♥

Liefs, Demi ♥

1 opmerking: