zaterdag 13 september 2014

Mijn lipsticks | Demi

Ik begin steeds meer lipstick te dragen. Nee, dan niet hele felle, maar gewoon naturelle lipsticks. Ik laat jullie vandaag mijn lipsticks zien! Ik heb er 4 maar ik ben er wel blij mee!






 Dit zijn mijn lipsticks! 








 Laten we beginnen met de eerste lipstick! Deze is van de DA.





 Ik had deze lipstick gekocht voor het One Direction concert, want je moest ik het oranje gekleed! Ik vond het wel leuk om oranje lipstick op te doen! Het enige nadeel is dat hij na een tijdje een beetje verdwijnt op je lippen. Verder is ie wel supergoed!



Zo ziet de lipstick eruit op mijn lippen!















Op naar de 2de lipstick! Deze is van Essence!






Ik vind dit echt een mooi kleurtje!


En zo ziet de lipstick eruit op mijn lippen! Heel naturel vind ik zelf!


Dan nu de derde lipstick! Deze zat ik een setje samen met de laatste lipstick, maar die zien jullie zo wel! Deze is van Max&More (action)





dit is de kleur! Roze met kleine glittertjes!




 Ik had 'm hier best heftig en dik aangebracht, maar als je 'm heel licht opdoet en het dan een beetje gaat afdeppen is de lipstick heel naturel!



En dan de laatste lipstick! Deze is dus ook van Max & More (action) en zat dus samen met de vorige lipstick in dat pakketje.




 Dit is de kleur op mijn lippen! Een niet hele donkere rood, maar een beetje een lichtere rood! Ik vind 'm mooi!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Tot volgende week!
Liefs, Demi ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten