woensdag 10 september 2014

Decoratie voor je kamer! | Dinieke

Hoi!
Vandaag heb ik wat tips om je kamer op te leuken. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Bron
Je ziet het al op het plaatje hierboven; Maak vlinders!
Het is supersimpel. Teken een vlinder op karton. (als je daar niet zo goed in bent, heb ik hier een tip: print een kleurplaat van een vlinder uit, knip de vlinder uit het papier en trek die over op het karton) Knip de vlinder uit het karton. Dan kan je plakband of kneedgum gebruiken, maar het leukste is om dat alleen op het midden van de vlinder te plakken. Dan kun je de vleugels nog bewegen! Het ziet er echt heel vrolijk en zomers uit.

Bron
Dit wil ik ook ooit nog eens doen, alleen heb ik niet zo'n mooie achtergrond muur. Maar, knip letters uit uit vrolijke pagina's uit bijvoorbeeld tijdschriften. Je kunt je favoriete quote in letters maken maar je kunt ook bijvoorbeeld je naam doen! Dat ziet er echt heel tof uit!

Bron
Een standaard tip, maar wel een gouden tip: kussentjes! Zoals ze hier in de vensterbank staan zijn ze heel leuk, maar ze zijn bijvoorbeeld ook heel leuk op je bed. Ik heb hier ook nog een leuke tip voor: 

Koop een wit kussentje met een dunne witte sloop eroverheen. Haal die sloop eraf, en print een kleurplaat uit met iets erop wat je leuk vindt. Dan doe je de kleurplaat in de sloop, maar zorg er wel voor dat hij niet verschuift. Nu ga je namelijk de kleurplaat met textielstiften overtekenen op de kussensloop! Als je hem helemaal hebt overgetekend, haal de kleurplaat dan uit de kussensloop, en doe je kussensloop weer om het kussen heen.

Bron
En ook weer een standaard tip: (geur)kaarsen. Staat ook heel gezellig en sfeervol!


Dit waren mijn tips!

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben gehad.

Liefs, Dinieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten