woensdag 6 augustus 2014

Wat ligt er op mijn nachtkastje? | Dinieke

Heey!
Vandaag vertel ik jullie wat er op mijn nachtkastje ligt. Ben je benieuwd? Lees mee!
Eigenlijk heb ik geen nachtkastje, maar een nachtplankje.

Als eerst staat er een doos tissues op.
Ik word vaak midden in de nacht wakker omdat ik dan mijn neus moet snuiten, en dan is het wel makkelijk dat de zakdoekjes dichtbij staan.

Daarnaast ligt nog een pakje zakdoekjes, dat is hetzelfde verhaal als de tissues. Ik weet niet waarom ik tissues én zakdoekjes op mijn nachtplankje heb liggen. 

Ook ligt er een zak Anta Flu. Deze heb ik een hele tijd geleden gekocht omdat ik toen last van mijn keel had, en die ligt nog steeds op mijn nachtplankje.

Ook ligt er een pen op mijn nachtplankje. Ik vind het altijd handig om een pen daar te hebben liggen.

Blijkbaar vind ik het handig om nog een back-up op mijn nachtplankje te hebben liggen, want hier zijn nog meer keelsnoepjes! Deze Lakerol snoepjes liggen ook op mijn nachtplankje.

Vroeger verzamelde ik edelstenen en daar staat een glazen bakje van op mijn nachtplankje. Ik heb er best veel en nog steeds vind ik ze mooi!

En er staat een leeg houten rond bakje op mijn nachtplankje. Vraag me niet waarom!

En, stof. Haha! Ik heb nooit zin om mijn nachtplankje schoon te maken.

Dit was het!

Wat ligt er op jouw nachtplankje, waar je niks van snapt?

Liefs, Dinieke

1 opmerking: