maandag 4 augustus 2014

15 Questions nobody asks TAG | Femke

Heei iedereen ! Ik heb al een tijdje geen tag gedaan voor mijn gevoel dus het leek me weer eens leuk.
Ik heb vandaag de 15 Questions nobody asks tag voor jullie.
looking for you | via Tumblr

1. Slaap je met je kast deur open of dicht?Ik slaap altijd met mijn kast deur dicht omdat ik me er anders aan irriteer
2. Neem je shampoo of conditioner mee uit hotels?
Ja, eigenlijk neem ik best vaak shampoo en conditioner mee uit hotels want het is gratis en het is bedoelt op te gebruiken haha.
3. Slaap je met je dekens over je hoofd of slaap je met je dekens laag?
Laag, omdat ik anders niet kan zien wat er in mijn kamer gebeurt, niet dat er in de nacht iets gebeurt maar het gaat meer om het idee.
4. Heb je ooit een straatnaam bord gestolen?
Haha nee tuurlijk niet wat moet ik daar mee.
5. Gebruik je to do lijstjes?
Ja ! Ik vind het leuk om lijstjes te maken maar het probleem is dat ik me er nooit aan hou.
6. Heb je sproeten?
Ja, ik heb sproeten. In de zomer is het heel erg maar in de winter valt het mee.
7. Heb je ooit in het bos geplast?
Vast wel een keer toen ik klein was, maar niet dat ik me kan herinneren.
8. Wat is je lied van de week?
2AM Club- Every Evening (feat. Chiddy)
9. Hoe groot is jou bed?
Ik heb gewoon een normaal 1 persoons bed.
10. Waar erger je je aan?
Mensen die achter je rug om roddelen en in je gezicht lief tegen je doen.
11. Wat is je favoriete eten?
Taco's en groentensoep.
12. Kauw je op pennen en potloden?
Nee. Dat vind ik echt heel erg smerig.
13. Kijk je nog naar tekenfilms?
Soms wel, maar niet zo vaak meer. Ik vind films met echt personen leuker.
14. Tel je je stappen als je loopt?
Soms tel ik de treden als ik op de trap loop.
15. Dans je als er geen muziek is?
Haha soms wel ja.

Neem de tag gerust over als je wilt :)
Liefs,

Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten