vrijdag 8 augustus 2014

Back to School shoplog en DIY agenda | Anne-Linde

Hoi allemaal, vandaag heb ik voor jullie een artikel waarin ik laat zien welke schoolspullen ik voor dit jaar heb en ik laat een DIY voor je agenda zien. Ik heb nog niet alles gekocht wat ik nodig heb aangezien ik nog geen leuk etui heb gevonden. Alsnog wilde ik het nu alvast laten zien. Veel leesplezier!

raggedy wisdom falls from my hand.



Als eerst heb ik een rol kaftpapier gekocht. Ik vind die rekbare kaften veel te duur dus ik moet nog elk jaar boeken kaften. Dit jaar heb ik ook maar één rol gekocht aangezien ik er nog twee van vorig jaar had. Deze leek me heel erg leuk in combinatie met wat drukkere etiketten. Deze rol kaftpapier was €1,-


Deze etiketten had ik er dus bij gekocht. Ik vond ze heel erg leuk! Er zijn zes soorten voor zover ik weet en in elk pakje zitten vier velletjes. Voor dit jaar heb ik dus wel even genoeg etiketten! Per pakje kosten ze €1,-


Dit is de agenda die ik gekocht heb. Ik vond hem wel erg leuk maar ik dacht dat het nog leuker kon, daarom ga ik hem pimpen! Dit zie je ook nog in dit artikel. Dit is dus de voorkant.


En dit is de binnenkant. Heel erg vrolijk met allemaal bloemetjes. En naast het blauwe heb je ook nog koraal bloemen. Erg leuk! Hij was maar €6,95. Dit is ook het laatste wat ik bij de Hema heb gekocht.


Het eerste wat ik bij de action kocht zijn deze wiskunde schriften. Ik heb er nog wel wat te weinig aangezien ik ook nog voor natuur-en scheikunde een schrift moet hebben. Die moet ik dus nog kopen. Deze waren €0,59.


Ook voor vakken als Nederlands moest ik kleine schriften met lijntjes hebben. Ik heb deze gekocht. In totaal zijn het 10 schriften met deze voorkanten. Ik moet zeggen dat ik ze niet super vind maar ik heb ook nog een hele stapel boven liggen van vorige jaren. Deze kosten €0,99 per vijf schriften. 


In mijn agenda streep ik altijd toetsen aan met markeerstiften. Deze zag ik bij de action en ik vond ze gewoon prima. Ze kosten €0,59.


Met onder andere dit lint wil ik mijn agenda gaan 'pimpen'. Dit leek me heel erg leuk en ik had het ook al op de blog van Eva gezien. Erg leuk en vooral voor het bedrag dat ik er voor neer legde, namelijk €0,49.


Dit is wat ik als eerst ga veranderen. Deze basic roze band wil ik graag met het kant gaan op-pimpen.


Dit is hoe ik het eromheen heb gewikkeld. De foto is een beetje onscherp. Het is heel simpel maar het maakt je agenda wel leuker!


En dit is hoe het er dan uit ziet. Persoonlijk vind ik het heel erg leuk staan!


Ik heb aan de achterkant het lint door het gaatje heen gehaald waar ook het elaastiek aan bevestigd is. Hier heb ik een knoopje in het lint gelegd. Zo blijft het lint goed zitten! 


Als eerst meet ik hoe groot de agenda is voor de grote van de foto die ik erin ga doen, mijn agenda was 


Hierna heb ik eerst op weheartit gezocht naar leuke foto's voor op de voorkant. Ze hebben hier heel veel verschillende leuke plaatjes. Er zit altijd wel iets leuks tussen dus WeHeartit raad ik aan om te zoeken naar een leuke voorkant! 


Ik heb uiteindelijk voor dit plaatje gekozen. Het gaf me echt zo'n vintage gevoel. Ik had alleen niet zo goed rekening gehouden met de kleur van de agenda, oeps.


Dan gaan we de afbeelding uitknippen, ik wilde het eigenlijk met een snijmachine doen maar die kon ik op het moment niet vinden, ik ga hem dus gewoon uitknippen met een schaar. 


Toen heb ik het plaatje in het plastic hoesje geschoven.


En dit is het eindresultaat! Ik vind alsnog het blauw met roze wel een leuk contrast en vind de agenda best goed gelukt. Ik kan altijd nog de plaatjes verwisselen of het lint eraf halen als ik het zat ben dus daar ben ik erg blij mee! 

En dit was mijn back to school shoplog en DIY agenda, ik hoop dat jullie het leuk vonden en er misschien iets aan gehad hebben, Tot volgende week!

Liefs,
Anne-Linde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten