zaterdag 9 augustus 2014

Dingen die ik graag zou willen hebben/doen | Demi

Hoi allemaal! Vandaag laat ik jullie allemaal dingen zien die ik heel graag zou willen doen/hebben! Veel lees/kijk plezier! 



 Dit lijkt me zo geweldig! Samen oud worden met iemand waarvan je houd!

jaaaaaaaaaa! Dit wil ik zo graag! ♥


 Dit lijkt me echt leuk om te proberen! Dit is ook leuk om later terug te kijken.

 Hahaha! 

 Dit wil ik heel graag. En dan inderdaad niet een hele grote tattoo, maar gewoon een kleintje met een hele speciale betekenis.

 ♥

 Ik denk dat dit wel gaat gebeuren, ik wil het zo graag!

 Dit is echt een droom van mij. Het lijkt me zo gaaf om de hele wereld over te gaan!

 Ook dit wil ik al heel erg lang. 

 Ik denk dat ik dit binnenkort ga doen want het lijkt me eigenlijk een heel leuk idee!

Dit plaatje sluit een beetje aan op een van de andere plaatjes van rondreizen.

Dit was het weer voor deze week. Tot volgende week! 

Love, Demi ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten