woensdag 13 augustus 2014

Mijn vakantie | Dinieke

Hey!
Ben je benieuwd wat ik deze vakantie ga doen en al gedaan heb?
Lees dan mee!
Deze vakantie ga ik naar Oostenrijk. Ik heb er heel veel zin in. We gaan met de auto, vorige jaren gingen we altijd met de trein. Ik weet nog niet precies hoelang we moeten rijden. We gaan samen met onze familie.

Ook ben ik al op tienertoer geweest. Het was echt heel gezellig, en dat is echt een aanrader! Ik ben naar Zaandam, Amsterdam, Nijmegen, Schiphol en Zandvoort aan zee geweest. Gister ben ik dus naar het strand geweest, en terwijl jullie dit lezen is dat al bijna een maand geleden. ;)

Ook ga ik met Eva Z van deze blog naar New Wine. Morgen ga ik daar al heen. Het is een soort van christelijke kamp, wat een week duurt. 

Misschien ga ik met JoĆ«lle naar de meeting van Jiami. Daar heb ik heel veel zin in, maar we weten nog niet zeker of dat doorgaat. 

Dit was een beetje een kort artikel, maar ik hoop dat het als nog een leuk artikel vonden!

Wat zijn jouw vakantie plannen?

Liefs, Dinieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten