woensdag 20 augustus 2014

Tally Weijl | Dinieke

Hey!
Ik vind de winkel Tally Weijl altijd heel leuk. Vandaag heb ik een kijkje genomen op de webshop en het leek me leuk om er een artikel over te schrijven. Lees mee!
De website van Tally Weijl is www.tally-weijl.eu.

In deze blogpost laat ik zien wat ik allemaal leuk vind van deze webshop!

Tops & Shirts

White & Grey Floral BlouseWOVEN BASIC SLEEVLESS BLOUSE HHKR 42
Als eerst klikte ik op de categorie 'Tops & Shirts' en daar kwam ik deze leuke bloesjes tegen. Ik heb eigenlijk geen bloesjes en mouwloze bloesjes vind ik altijd heel leuk!
€12,95 - €15,95

Black Peplum Top with Mesh Panel
Een peplum top! Bij andere mensen vind ik dit altijd heel mooi staan en daarom wil ik er zelf ook graag één. Je kunt het heel chique en leuk combineren.
€19,95

Blue
Deze wil ik heel graag kopen voor de vakantie. Je ziet maar een heel klein stukje van je buik.
€12,95

Grey Melange Knitted Top
Deze vind ik ook heel leuk, hij is best wel basic. Wel vind ik de prijs een beetje aan de dure kant.
€15,95

Skirts
Black Floral Skater Skirt
Bij de categorie 'Skirts' zag ik gelijk deze zwarte skater skirt met bloemen. Ik vind deze heel leuk!
€12,95

Knitted Long Skirt 4F 42
Ik wil ook heel graag een maxi skirt maar ik weet niet of het mooi bij me staat. Het lijkt me wel echt heel gaaf.
€25,95

Cardigans & Pullovers
Pink Floral Print Kimono Top
Een hele leuke kimono! Ik wil heel graag een kimono omdat ik het echt een musthave voor de zomer vind.
€15,95

Jeans
product image
Deze broek vind ik heel erg mooi! Het heet Acid Wash, ik vind het alleen jammer dat hij niet high waisted is!
€25,95

Dit was eigenlijk mijn ''wishlist'' van de Tally Weijl! Ik vind dat ze er hele leuke items hebben en ik ga er zeker nog even shoppen.

Liefs, Dinieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten