vrijdag 22 augustus 2014

Firsts Tag | Anne-Linde

Hoi allemaal,
Het leek me weer eens leuk om een tag te doen dus vandaag heb ik voor jullie de Firsts Tag. Hij is ongeveer een jaar oud denk ik maar ik zag hem laatst op de blog van Vera. Het zijn een paar vragen die ik nu ga beantwoorden. Veel leesplezier!

Venae Cavae


Eerste woord
Ik denk zoals bijna iedereen dat dit mama of papa was. Niet heel speciaal maar dat zijn nou eenmaal de woorden die je als eerste aangeleerd krijgt.

Eerste beste vriendin
Vroeger waren er in mijn straat alleen maar oudere mensen en niet echt kinderen van mijn leeftijd dus ik kan me niemand bedenken van voor de basisschool maar in groep één was het denk ik Romy.

Eerste huisdier
In mijn hele leven heb ik nog nooit een huisdier gehad. Ik vind dat nog steeds heel erg jammer maar mijn broer is allergisch voor de meeste dieren en daarom hebben we gewoon nooit huisdieren genomen. Stiekem wil ik al wel heel erg lang een kat maar daar denken mijn ouders heel anders over.

Eerste angst
Misschien klinkt het wel heel erg stom maar ik vertel het alsnog, ik slaap met mijn bed tegen de muur aan en vroeger was ik heel erg bang voor die muur. Ik dacht namelijk dat als ik met mijn hoofd richting die muur in slaap zou vallen dat ik dan een nachtmerrie zou krijgen. Ik noemde die kant ook 'de droomkant' heel erg stom als ik er zo aan terug denk. Deze angst is pas weggegaan toen ik een jaar of 9 was.

Eerste mentor
De mentor die ik in de eerste klas heb gehad weet ik nog wel maar ik noem liever geen namen, stel dat ze dit ooit zou lezen (waar ik niet vanuit ga) zou dat een beetje raar zijn. Ik vond haar op het begin van het jaar heel erg aardig maar toen het jaar vorderde mocht ik haar wel steeds minder.

Eerste persoon die je vandaag een berichtje hebt gestuurd
Op de dag dat ik dit schrijf is het zaterdag negen augustus en de persoon die ik als eerste wat heb gestuurd was mijn beste vriendin en ik stuurde: HAHAHA. Dit omdat ze daarvoor iets heel grappigs zei. Ik heb nu trouwens gerekend met de ochtend en niet met vannacht kwart over 12 ofzo.

Eerste auto
Helaas ben ik nog niet oud genoeg om mijn rijbewijs te halen en een auto te kopen maar ik verheug me er al wel heel erg op! Het lijkt me echt super om een auto te hebben. Ik weet dat veel mensen direct een dure auto willen maar ik weet dat ik daar niet het geld voor ga hebben en ik denk dat mijn eerste auto ook gewoon een goedkope tweedehands auto gaat zijn.

Eerste mobiel
Mijn eerste mobiel heb ik pas driekwart jaar geleden gekregen en dat was de LG Optimus L7. Maar aangezien ik deze erg hard had laten vallen en het hele scherm gebroken was heb ik daarna de LG Optimus L7 II gekregen en die heb ik nu nog steeds. Ze bevielen me allebei heel goed!

Eerste date
In mijn hele leven heb ik nog nooit een date gehad. Ik ben dan ook nog niet zo oud maar alsnog.

Eerste vriendje
Ik heb ook nog nooit een vriendje gehad. Zelfs niet in groep 1, 2 of 3 ofzo. Nog nooit. Dit kwam name doordat mijn moeder altijd zei dat ik dat niet mocht.

Eerste liefde
Ik denk dat dit in de eerste klas was toen ik een jongen uit mijn klas leuk vond. Is uiteindelijk niks geworden haha!
andthatswhoiam | tumblr

Eerste YouTube video
Ik denk dat ze hier bedoeld welke video je voor het eerst hebt gemaakt maar aangezien ik geen YouTube kanaal heb ga ik maar zeggen welke ik als eerste keek. Dit was denk ik gewoon een liedje van K3 of iets in die richting.

Eerste grote uitgave
Dat was waarschijnlijk mijn Nintendo DS lite. Ik wilde toen zo graag een Nintendo dat ik er zo veel geld voor overhad. Deze Nintendo koste toen ongeveer 250 euro wat toch wel een behoorlijk bedrag is voor een meisje van acht/negen jaar.

Nitendo ds lite
Eerste baantje
Ik ben van plan om te gaan werken maar tot nu toe heb ik nog nooit een echt baantje gehad. Vroeger heb ik wel eens samen met een vriendinnetje het hondje van een vrouw uit de buurt uitgelaten en dan kreeg ik een Kitkat ofzo maar ik heb nog nooit een baan gehad waarmee ik geld verdiend heb.

Eerste keer het land uit
Dat was waarschijnlijk België. Ik ben heel lang alleen maar in Nederland op vakantie geweest maar we zijn ook een keer naar België geweest. Nu gaan we meestal op vakantie naar Spanje of Frankrijk.

En dan was dit de tag alweer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Tot volgende week!

Liefs,
Anne-Linde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten