zondag 24 augustus 2014

Tag: Als ik een ... was, dan was ik een ... | Sabien

Hallo! Toen jullie de titel lazen dachten jullie vast: ''Sabien heb ik hier nog nooit eerder voor bij zien komen?''. Dat klopt! Ik ben namelijk nieuw hier. Vanaf vandaag zal er elke zondag een artikel van mij online komen op Blogilosophy. Ik ben begonnen op Blogilosophy, omdat ik erg van schrijven houd en het me leuk lijkt om mijn interesses en de dingen die ik meemaak met jullie te delen.
Om mij wat beter te leren kennen, heb ik vandaag de 'Als ik een ... was, dan was ik een ...' tag voor jullie.

Als ik een maand was, dan was ik december. 
December is mijn lievelingsmaand, omdat er zoveel leuke feestdagen zijn. Het begint natuurlijk met sinterklaas, daarna kerst en dan ook nog oud en nieuw. Zelf ben ik ook nog jarig in deze maand. Druk maar wel erg gezelllig, vind ik.

Als ik een dag was, dan was ik zaterdag.
Ik denk dat dit voor velen van jullie geldt. Op zaterdag kan je lekker uitrusten van de drukke week op school of op je werk en er zijn meestal veel leuke dingen te doen op zaterdag.

Als ik een dier was, was ik een kat.
Het lijkt mij echt heerlijk om een kat te zijn.
Je kan de hele dag lekker lui zijn en doen waar je zin in hebt.
Katten vind ik er ook nog eens erg mooi uitzien.

Als ik een muziekinstrument was, dan was ik een gitaar.
In combinatie met iemand die er bij zingt, vind ik het echt heel erg leuk klinken.

Als ik een kleur was, dan was ik lichtblauw.
Ik vind lichtblauw al van jongs af aan een hele mooie kleur.
 Met lichtblauw bedoel ik de kleur die je ziet als de lucht felblauw is. Misschien kan ik het dus beter felblauw noemen.


Als ik een soort fruit was, dan was ik een kers. 
Kersen zijn mijn favoriete fruitsoort. Het liefst eet ik ze elke dag.

Als ik een paar schoenen was, dan was ik een paar All Stars. 
Ik houd van All Stars! Ik heb nu drie paar en ik ben van plan binnenkort nog weer een paar te kopen. Ze staan bijna overal wel leuk bij en ze lopen erg lekker.



Als ik een auto was, dan was ik een Mini Cooper.
Ik vind Mini Coopers er echt enorm leuk uitzien. Helaas zijn ze duur en er kunnen ook nog eens weinig personen in. Maar als ik later het geld ervoor heb, zou ik er misschien wel een kopen.

Als ik een emotie was, dan was ik blij. 
Zelf vind ik niks fijner, dan gewoon lekker blij zijn.

Als ik een smaak was, dan was ik zoet.
Er zijn zoveel lekkere zoete dingen op de wereld. Eigenlijk kan ik maar weinig zoete dingen bedenken die ik niet lekker vind.

Dit was het dan alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik heb niet alle vragen uit de tag beantwoord, ik vond het anders namelijk iets te lang. Tot de volgende zondag!

Liefs,
Sabien




1 opmerking: