woensdag 27 augustus 2014

Panini | Dinieke

Hey guys!
Vandaag heb ik een heel lekker recept voor jullie. Het is heel lekker en heel simpel. 
Haha, ik zat een beetje te spelen met allerlei foto effecten. Vinden jullie dit net iets too much of wel leuk? :)


Maar ja, daar gaat dit artikel niet over! Waar ik het wel over wil hebben is panini's. De laatste paar dagen eten wij dat thuis als lunch. 

Benodigheden
* Paninibrood/stokbrood
* Mozzarella/geraspte kaas (mijn voorkeur is mozzarella)
* Tomaat
* Rucola
* Groene pesto/rode pesto (groen is mijn voorkeur)

Je kunt ook nog andere dingen toevoegen naar keuze!
Het is eigenlijk heel simpel:
Je besmeert een broodje met de pesto, legt er plakjes mozzarella op/strooit de geraspte kaas over het broodje, legt de plakjes tomaat erop en als laatst nog een paar blaadjes rucola.


En zo ziet het er dan uit! Hier had ik geraspte kaas in plaats van mozzarella, maar beide is het lekker. 

Ik hoop dat jullie dit een leuke blogpost vonden. En als je dit hebt gemaakt, stuur dan even een foto naar mijn Twitter: @Diniekevv! :)

xx Dinieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten