zaterdag 30 augustus 2014

Stash Flash Essence en Catrice | Demi

Hoi allemaal! Ik heb best veel make-up vind ik zelf, en vandaag ga ik een deel daarvan aan jullie laten zien! Ik ga namelijk een stash flash doen van Essence en Catrice! Als je benieuwd bent, lees dan snel verder!


Catrice:

 Dit is het Absolute NUDE eyeshadow palette. Ik hou zoveel van dit pallete! Er zitten hele draagbare kleuren tussen. Dit is echt 1 van mijn everyday palettes!








Dit is het Allround Concealer palette. Ik gebruik hiervan de donkerste kleur samen met de middelste huidkleur voor bijvoorbeeld puistjes of donkere kringen onder mijn ogen. Die andere kleuren gebruik ik bijna nooit. Oja wacht, de lichtste huidkleur voor oogschaduwbasis!







Dan deze blush! Dit is de Defining BLUSH in 020 Rose Royce. Dit is mijn meest gebruikte blush, ookal heb ik 'm nog niet eens zo lang! Deze blush geeft bij mij een hele naturelle kleur voor mijn wangen! Zóó mooi! I love it!









Dan deze nagellak! Ik vind 'm zoooo mooi! Ik heb deze nog niet heel lang, en ik moet dan ook toegeven dat ik 'm nog nooit heb gedragen, oeps! Ik ga 'm binnenkort wel opdoen want hij is zo mooi! Dit is de kleur 14 Purple Reign.








 Deze 2 mono-oogschaduw's waren 2 van mijn eerste make-up producten. Nog steeds ben ik zo blij met deze 2 kleuren! Ze zijn supernaturel, waar ik echt van hou! De linkse kleur heet 340 Ooops... Nude Did It Again! Ik gebruik die kleur vooral voor op mijn bewegend ooglid. De rechtste kleur heet 090 Bring Me Frosted Cake. Die gebruik ik ook soms voor op mijn bewegend ooglid, maar meestal gebruik ik deze kleur als highlighter voor op het wenkbrauwbot of in mijn binnenste ooghoeken!



Essence:
Als eerst deze lipstick, en wauw: Dit is denk ik mijn favoriete make-up product! Hij is zóóó mooi en naturel! Ik draag deze heel erg vaak. De naam van deze lipstick is 07 Natural Beauty.










Ik heb ook een nagellakje van Essence, één van de Colour&Go lijn. Dit is een hele mooie en knallende roze kleur, I love it! Het heeft de naam 107 Naughty and Pink!










 Dit is ook echt perfectie! Dit is de Essence XXXL longlasting lipgloss met een matt effect! De naam is 05 Velvet Rose. Zóó mooi!










Mijn beste vriend! Haha, oke nee. Maar ik krijg echt een hele matte huid door dit product. Ik had altijd last van een hele glimmende huid, en dit is echt een perfect product daarvoor!









 Dit is een hele naturelle mono-oogschaduw die ik gebruik om mijn bewegend ooglid een beetje lichter te maken en tegelijk ook te matteren. Deze is ook mat en heeft de naam 22 blockbuster!









Dan deze eyeliner. Ik gebruik deze nooit, want het was eigenlijk een miskoop. Ik vind 'm niet fijn! Toch wou ik 'm erbij doen. Dit is de superfine eyeliner pen in 01 deep black!









Dan de kwasten. Ik heb 3 kwasten van Essence, en dit is mijn nieuwste! Dit is de welbekende kabuki-brush! Ik gebruik 'm soms voor shapen of voor mijn matterende poeder. Ik vind deze heel fijn!










 Deze heb ik al heel lang en is nog steeds heel fijn! Deze gebruik ik voor mijn highlighter en mijn blush! Hij werkt heel fijn!

 En dan als allerlaatste: mijn meest gebruikte oogschaduwkwast! Ik gebruik deze echt elke dag weer, en hij is zo fijn! I love it!










Dit was het weer voor deze week! Tot volgende week!
Liefs Demi ♥




Geen opmerkingen:

Een reactie posten