maandag 28 juli 2014

Zomer trends 2014| Femke

Heei iedereen ! Ik ga vandaag zomer trends met jullie delen. Ik heb 5 trends gekozen die ik zelf heel erg leuk vind en graag wil laten zien.

(100+) Tumblr




1. Kimono
Kimono

                   bron: weheartit.com
I love kimono's. Ik vind ze echt heel erg leuk voor over je bikini of
als het net niet warm genoeg is voor een hemdje dat je dan een kimono
er over aan doet. Het is lekker luchtig.

2. High waisted shorts
High waisted shorts😍
                      bron: weheartit.com

Naast dat ik het heel erg leuk vind staan zit het ook heel erg lekker.
In de shoplog van vorige week kon je zien dat ik een high waisted
shortje had gekocht en het zit echt lekker.

3. Croptops
Tank top: floral tank top, blue top, crop tops, blue cropped, lace, printed crop top, shirt, blouse, navy blue, floral, lace trim, t-shirt, cute, blue, floral, crop top, lace, paisley, top, crop, short, crochet, floral, white, flower, pattern - Wheretoget
                   bron: weheartit.com
Zelf voel ik me er niet prettig in maar eigenlijk is het wel heel leuk.


4. Flowercrowns
Pretty | via Tumblr
                    bron: weheartit.com

Dit vind ik zo leuk, de flowercrown.
Ik denk dat ik dit de leukste trend van dit jaar vind omdat het
heel erg zomers en vrolijk staat.

5. Flowy shortjes
Omg sooo cute🌸🌸🌸
                      bron: weheartit.com

Dit zie ik vooral heel veel in de Brandy Melville.
Ik vind wel dat je hier mee moet uitkijken want
het lijkt al snel of je een pyjamabroekje aan hebt.

Liefs,

Femke




Geen opmerkingen:

Een reactie posten