zaterdag 26 juli 2014

TMI tag | Eva Z

Hoi! Vandaag beantwoord ik vragen van de TMI tag voor jullie. Het zijn 50 vragen, dus wees voorbereid op een lange blogpost.


1. Wat draag je?
Op dit moment draag ik een korte joggingsbroek (net zo kort als een short) met een One Direction shirt, haha. Het is vakantie en ik ben toch de hele dag thuis, dus waarom zou ik moeite doen voor mijn outfit?

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Nee, niet echt verliefd.

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Nope.

4. Hoe lang ben je?
Ongeveer rond de 1.73 meter.

5. Hoeveel weeg je?
None of your business!

6. Heb je tattoo's?
Nee.

7. Heb je piercings?
Ook niet! Wel heb ik gaatjes in mijn oren.

8. OTP?
Ezra & Aria van Pretty Little Liars en Zayn Malik & Perrie Edwards.

 

 
9. Wat is je favoriete fictieve TV-koppel?
Eigenlijk heb ik geen idee.
 
10. Wat is je favoriete serie?
Pretty Little Liars!
 
11. Wat is je favoriete band?
One Direction en 5 Seconds of Summer!
 
12. Wat mis je?
De DYTG 9 en het One Direction concert. Als het nu kon zou ik zo graag terug willen!
 
13. Wat is je favoriete liedje?
Sowieso op dit moment iets van Ed Sheeran's of 5sos' nieuwe album! Van Ed Sheeran denk ik Thinking Out Loud en I'm A Mess en van 5sos Heartbreak Girl en Amnesia.
 
14. Hoe oud ben je?
13 jaar.
 
15. Wat is je sterrenbeeld?
Steenbok!
 
16. Welke kwaliteit of eigenschap zoek je in een partner?
Hij moet betrouwbaar zijn en ik moet mezelf kunnen zijn bij hem.
 
17. Wat is je favoriete quote?
''What's the meaning of life? Other people.'' Dit vind ik een hele inspirerende quote. Ik merk soms dat ik best wel egoïstisch ben en deze quote spreekt me dan ook erg aan.
 
18. Wie is je favoriete acteur?
Ik denk Ian Harding, Zac Efron en Josh Hutcherson. Mij gaat het niet echt om hoe goed ze zijn maar eigenlijk kijk ik eerder naar hoe knap ze zijn. Oeps.
 
 
19. Wat is je favoriete kleur?
Ik denk turquoise en zachtroze.
 
20. Harde of zachte muziek?
Eigenlijk allebei wel. Met harde muziek bedoel ik dan weer niet hardstyle ofzo, want daar houd ik niet van. Ik houd ook heel erg van de wat rustigere liedjes, dus daarom ook weer zacht.
 
21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Ik ga naar mijn kamer, kruip in mijn bed en doe muziek op of ik ga op YouTube/Netflix.
 
22. Hoelang douche je?
Als ik mijn haren was ongeveer 15 minuten.
 
23. Hoelang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Douchen, aankleden, make-up en eten bij elkaar doe ik ongeveer een uur over. Dat is echt lang, maar ik ben gewoon sloom en lui.
 
24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Nee, gelukkig niet!
 
25. Wat is een turn-on?
Mooie ogen en een lieve lach.
 
26. Wat vind je een afknapper?
Stank.
 
27. Wat is de reden dat je een YouTube kanaal bent gestart?
Nou, eigenlijk upload ik geen YouTube video's ofzo, maar ik heb wel gewoon een YouTube kanaal om op mensen te abonneren en te liken en reageren.
 
28. Heb je angsten?
De dood van mezelf maar ook dierbaren.
 
29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Pff, dat weet ik echt niet meer. Volgens mij was het een film.
 
30. Wat was de laatste keer dat je tegen iemand zei dat je van diegene houdt?
Ik denk deze week nog.
 
 
31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
Mijn YouTube kanaal is gewoon mijn naam en achternaam, niets bijzonders aan haha.
 
32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?

Ik denk Maaike & Domenico, het tweede deel. Ik heb echt al te lang niet meer gelezen, ben van plan het deze vakantie weer vaker te doen!
 
33. Wat is de laatste serie die je hebt gekeken?
Pretty Little Liars, gisteren nog.
 
34. Wie is de laatste persoon met wie je hebt gepraat?
M'n moeder.
 
35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon naar wie je een berichtje hebt gestuurd?
Dat is Vera, een vriendin van mij.
 
36. Wat is je favoriete eten?
Broodje kebab en pizza!
 
37. Waar wil je nog graag naartoe?
Londen, Amerika, eigenlijk heel veel plaatsen.
 
38. De laatste plaats waar je was?
Amersfoort.
 
39. Heb je een crush?
Nope.
 
40. Wanneer was de laatste keer dat je iemand kuste?
Als het ook een kus op de wang mag zijn dan was het deze week nog.
 
41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Ik denk toen ik ruzie had thuis, met één van mijn zussen.
 

 
42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Zoet! Zuur vind ik ook wel lekker.
 
43. Welke instrumenten speel je?
Eigenlijk geen één.
 
44. Wat is je favoriete sieraad?
Ik denk een ketting die ik een keer van een vriendin heb gekregen voor mijn verjaardag, of een paar simpele oorbellen.
 
45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Volleybal met gym op school.
 
46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Heartbreak Girl van 5 Seconds of Summer.
 
47. Wat is je favoriete openingszin?
Die heb ik niet!
 
48. Heb je die openingszin wel eens gebruikt?
Ik gebruik eigenlijk nooit openingszinnen.
 
49. Wat was de laatste keer dat je hebt gechilld?
Vandaag, gewoon thuis in mijn eentje, haha.
 
50. Aan wie geef je deze tag door?
Iedereen mag hem overnemen!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en dat jullie 'm niet te lang vonden. Ik vond het een leuke tag!
 
Liefs, Eva.
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten