vrijdag 25 juli 2014

Favoriete winkels | Anne-Linde

Hoi allemaal,
Vandaag ga ik mijn favoriete winkels 'behandelen'. Ik hou echt heel erg van shoppen en ik vond het leuk om zo'n artikel te doen. Veel leesplezier!

Space Bound | via Tumblr
The Sting
De laatste tijd koop ik bijna al mijn kleren hier. De winkel zit helaas niet in mijn dorp en de dichtstbijzijnde winkel is 15 minuten met de auto, maar ik vind de kleren die ze er verkopen superleuk! Wat ik wel een nadeel vind is dat de kleding soms best prijzig kan zijn. Erg jammer maar er zijn ook wel wat goedkopere dingen. Ze hebben ook een online shop, namelijk deze http://www.thesting.com/

Pimkie
Bij de Pimkie ben ik nog maar een paar keer geweest maar wat hebben ze daar toch leuke kleding! Ik kom er alleen maar als ik in het buitenland ben aangezien er maar één winkel is in heel Nederland en die zit in Amsterdam, daar kom ik nooit. Ik heb nu een aantal dingen van de winkel en de kwaliteit is best goed! Ze hebben ook niet al te dure spullen. Dit is de online shop http://www.pimkie.de/

H&M
Van de H&M heb ik ook best veel kleding. Ook deze winkel zit niet in mijn dorp en ik moet ook voor de H&M ongeveer een kwartier rijden. Ik vind de kleding die ze er verkopen wel wat minder leuk als eerst want ik kom de laatste tijd best vaak met niks de winkel uit. In de shop ziet er dan leuk uit maar als ik het dan aanpas zit het heel raar of maakt het mijn huid heel licht. Erg jammer! Dit is hun online winkel http://www.hm.com/nl/

shoppen

Primark
Hier kom ik ook niet vaak want de winkel zit maar op een paar plaatsen in nederland. Gelukkig komt er binnenkort eentje in mijn buurt dus dan kan ik er vaker heen! De winkel is vooral bekend om de prijzen. Shirtjes voor drie euro en een broek voor negen euro is heel normaal bij de Primark. Ik ben er nu twee keer geweest waarvan één keer op vakantie dus toen heb ik alleen een shirt gekocht omdat het anders te zwaar werd in de koffer. Ik vind een groot nadeel aan de winkel dat het een grote chaos is als je aan het eind van de dag gaat en het is altijd heel druk. Dit heb ik er wel voor over want er zitten altijd wel leuke dingen tussen! Helaas is er geen online shop van Primark maar sommige dingen worden wel bij ASOS verkocht
Tumblr

Only
Hier komt sowieso mijn meeste kleding vandaan. Voor een fijne prijs heb je echt superleuke kleding en het wordt in veel winkels verkocht maar ze hebben ook een eigen winkel. Echter ben ik nog nooit in een winkel van Only zelf geweest. Ik koop het altijd bij de Sans of Okay. Ze verkopen heel veel verschillende soorten kleding en stijlen dus zeker een kijkje waard! 

Dit waren mijn favoriete winkels op het moment! Misschien dat ik ooit nog een update doe maar dat gaat dan een flinke tijd duren aangezien ik niet zo vaak van favoriete winkels wissel. Bedankt voor het lezen en tot volgende week!

Liefs,
Anne-Linde


Geen opmerkingen:

Een reactie posten