donderdag 24 juli 2014

Instagram TAG | Demi

Deze tag is wel een beetje oud geworden, maar omdat ik steeds meer aandacht geef aan Instagram, leek het me wel leuk om deze tag weer te doen!

Wat is je Instagram gebruikersnaam, en waarom?
Mijn gebruikersnaam is dd.emi, omdat ik mijn eigen naam wou, maar dan kan natuurlijk niet want er heten wel meer demi. Ik dacht dan doe ik demi met 2 d's en een . , en die naam was nog vrij!
Hoeveel foto’s post je gemiddeld?
Ik post meestal 1 foto per week, soms ook nog wel meer.
Laat je favoriete Instagramfoto zien.
Dat is toch wel deze, omdat het 1D-concert toch wel echt zo leuk was! De leukste dag van mijn leven!
Laat de Instagramfoto zien met de meeste likes.
Dat is een foto samen met een vriendin, ik weet niet of ze die op deze blog wil hebben. Die foto heeft 70 likes. De foto daarna met de meeste likes is een met 63 likes, namelijk deze:
Welke apps gebruik je in combinatie met Instagram?
VSCOcam, Picsart en Squaready.
Welke celebrities volg je?
Little Mix, 5 Seconds Of Summer en One Direction volgens mij! Waarschijnlijk volg  ik er nog wel meer, maar dat weet ik zo even niet!
Welk Instagramfilter gebruik je het meest?
Ik gebruik eigenlijk nooit Instagramfilters want ik gebruik altijd filters van VSCOcam en Picsart!
Welke hashtags gebruik je het meest?
Ik gebruik ook nooit hashtags.
Laat je laatste Instavideo zien.
Ik heb geen video's op Instagram, oepsie!
Welke dierenaccounts volg je?
Geen één volgens mij, haha!
Welke (grote) bedrijven volg je?
Beautiful Bijoux volg ik, en verder volg ik volgens mij niet echt bedrijven.
Heb je veel familieleden op Instagram?
Niet echt!

Dit was de tag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden, want het is al wel een oude tag! Als je het leuk vind mag je deze tag overnemen! 
Tot volgende week!
Liefs Demi ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten