woensdag 23 juli 2014

Reistips | Dinieke

Hey! 
Misschien moet je binnenkort een enorm lange reis maken, nu je op vakantie gaat. Ik wel! Ik heb er niet zoveel zin in, maar hier zijn wat tips om de reis wat leuker te maken.
1. Kleurboek voor volwassenen
Verzamel wat potloden en stiften en koop het kleurboek voor volwassenen, bijvoorbeeld. Ik heb dit kleurboek en het is echt heel leuk en rustgevend om daar in te kleuren! Een aanrader. Daarnaast hebben ze ook een nieuwe versie: Kleurboek voor volwassenen op reis. Perfect voor deze gelegenheid, toch!

2. Muziek
Muziek is ook nooit verkeerd om bij je te hebben op reis. Misschien houden je broertjes of zusjes niet echt van dezelfde muziek als jij dus zorg dat je in ieder geval oortjes of een koptelefoon bij je hebt, en dat je veel leuke nummers op je telefoon hebt staan!

3. Luisterboeken
Dit klinkt misschien kinderachtig, maar als je last hebt van wagenziekte kun je niet zo goed lezen in de auto. Daarom is het handig om luisterboeken aan te schaffen! Je kunt ze ook lenen bij de bieb, maar wij hebben ze gewoon gekocht bij een boehandel.
 

4. Auto bingo
Dit klinkt misschien ook kinderachtig, maar het is serieus best grappig! Mijn moeder heeft dit ook gekocht voor onze reis naar Oostenrijk. 

5. Loomen
Ik ga sowieso loomen in de auto! Ik heb namelijk geen last van wagenziekte, dus voor mij is dit geen probleem. Maar dit is ook een leuke tip!

Dit waren 5 tips!

Hoe vermaak jij je altijd in de auto?

Liefs, Dinieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten