maandag 21 juli 2014

Collective shoplog | Femke

Heei iedereen ! Afgelopen dinsdag ben ik naar Amsterdam geweest en woensdag naar de Ikea, ik heb een aantal dingen gekocht die ik graag wilde laten zien aan jullie. Ik had een paar shortjes nodig omdat ik uit al mijn oude ben gegroeid en ik was verder nog op zoek naar andere leuke zomerkleding, ik heb een paar leuke dingen gescoord die ik ga laten zien.



Bij Lush kocht ik 2 producten voor mijn gezicht.
Ik kocht Herbalism en de Tea Tree toner water.
Ik had heel veel goede verhalen gehoord over de Tea Tree water van Lush dus ik wilde hem graag uitproberen, Eva van evalammers.blogspot.nl en de dinsdag op blogilosophy raadde mij deze een tijdje gelede al aan dus besloot ik hem te halen.
Ook kocht ik Herbalism, dit is een reiniger voor je gezicht en lichaam, ik gebruik hem tevens alleen voor mijn gezicht. Ik had een tijdje geleden al een tester hier van meegekregen en ik was daar erg tevreden over, daarom besloot ik hem in een grote verpakking te kopen. De Tee tree water kost 5,55 euro voor 100gr en de reiniger kost 9,90 euro ook voor 100gr.

 In de shoplog van Camille zag ik dat ze een short bedrukt met zonnebloemen had gekocht bij Oasap.com. Ik vond die echt super leuk en wilde hem ook bestellen maar toen ik naar Amsterdam in de h&m liep zag ik zo'n zelfde soort. Ik twijfelde eerst wel een beetje omdat hij wel heel erg kort is maar hij was in de sale voor 5 euro dus ik heb hem toch meegenomen en ik ben er super blij mee.






Ik kan nooit de Ikea uit lopen zonder dat ik geurkaarsen heb gekocht. De geurkaarsen van de Ikea geven heel veel geur af als je ze brand en de geur blijft ook lang hangen. Ik heb er 3 gekocht.
Als eerst de kaars met de geur van appel, ik had deze al en die was bijna op, tenminste dat dacht ik want de kaars die ik nog had is ook van de Ikea en heeft ook een appelgeur alleen die is iets warmer en de kaars die ik nu heb gekocht is iets frisser en iets meer voor de zomer. Dan kocht ik er nog een en dat is een met een bloemengeur, het is niet heel bijzonder maar wel erg lekker.
Deze twee kaarsen hebben allebei 25 branduren.
Ik kocht ook een geurkaars die naar schone was ruikt, ik was namelijk op zoek naar zo'n kaars. Een tijdje geleden kocht ik bij de Primark een kaars die ook naar schone was ruikt en die is toen opgegaan, ik wilde hem opnieuw kopen maar hij was niet meer te koop.
Ik heb heel lang gezocht naar een nieuwe en ook elke keer gekeken in de Primark of hij weer in het assortiment kwam maar dat deed hij niet. Gelukkig heb ik nu een vervangende  kaars gevonden. Deze kaars heeft 20 branduren en kostte 70 cent. De andere twee kaarsen kostte 1,50 euro.


Mijn zus en moeder waren naar de Acion gegaan en hebben daar een nieuw opschrijfboekje en markeerstiften voor mij meegenomen. Ik weet niet hoeveel het kostte omdat ik het niet zelf heb gekocht maar alles bij de Action is super goedkoop dus dit zou wel rond de 70 cent gekost hebben denk ik.







Ik was al zo lang op zoek naar een mooie high wasted short maar ik kon nergens een vinden die mooi aansluit aan de bovenkant maar bij de Bershka kocht ik deze. Ik wist het niet maar Britt had deze ook al in haar shoplog laten zien.
Hij kostte 17,99 euro bij de Bershka en hij komt tot boven mijn navel.







Dit shirtje heb ik eigenlijk vooral gekocht omdat hij super leuk staat bij het shortje van de Bershka. Het is een croptop met aan de onderkant kant wat je navel bedekt. Het enige nadeel is wel dat hij heel erg doorschijnt dus ik moet er wel wat onder doen.
Dit hemdje was in de sale voor 6,99 euro bij de Bershka.












Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden, laat het weten als ik vaker shoplogs moet maken !
Liefs,

Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten