woensdag 30 juli 2014

Mijn favoriete blogs | Dinieke

Hoi!
Vandaag laat ik mijn favoriete blogs aan jullie zien. Ik vind het leuk om dit met jullie te delen omdat ik deze artikelen zelf ook altijd leuk vind om te lezen, als iemand anders dit schrijft.
1. Noa - xlifeofagirl
Noa heeft echt een hele leuke blog! Ze schrijft over van alles en nog wat. Ik vind haar header heel leuk!
Klik hier om naar haar blog te gaan.

2. Sanne - bloggingwithsanne
Sanne's blog vind ik ook echt heel leuk! Ik vind haar lay-out heel mooi en overzichtelijk. Ze plaatst een artikel op zondag, dinsdag en donderdag.
Klik hier om naar haar blog te gaan.

3. Joëlle - Greatstylex
Ik vind dat Joëlle een hele bijzondere blog heeft. Ze heeft vaak een hele eigen mening in haar artikelen en die uit ze op een leuke manier. Zij post ook een artikel over zondag, dinsdag en donderdag.
Klik hier om naar haar blog te gaan.

4. Laura - Lifebeautystyle
Laura is een van mijn favoriete blogs. Ze post elke dag een artikel wat kan gaan over lifestyle, beauty en soms fashion.
Klik hier om naar haar blog te gaan.

5. Mascha - Beautygloss
Ik vind het echt heel leuk om Mascha's vlogs te kijken! Ze kan echt heel goed vloggen en maakt ze elke dag weer leuk.
Klik hier om naar haar blog te gaan.

6. Rachel - Beautyofmylife
Rachel heeft een hele mooie lay-out, waar ik echt jaloers op ben. Hij is al zo professioneel!
Klik hier om naar haar blog te gaan.

7. Nina - eenmeidenlevenx
Ik vind haar lay-out ook heel leuk! Ze plaatst elke dag 2 artikelen, wow!
Klik hier om naar haar blog te gaan.

Dit was het!

Wat is jouw favoriete blog? 

Liefs, Dinieke

1 opmerking: