donderdag 31 juli 2014

99 Things TAG | Demi

Ik zag dat Eva Z deze TAG ook had gedaan op Blogilosophy, en het leek bij eigenlijk ook wel een hele leuke tag om te doen! Ik hoop niet dat je het erg vind Eef, haha! 

Het is de bedoeling dat je alles gaat markeren wat je wel hebt gedaan! Daaronder heb ik er nog een soort van beschrijving bij gezet! Let's go!

1. Je eigen blog gestart.
livelikedemi.blogspot.nl. Ik ben nu wel inactief, maar ik ga binnenkort denk ik weer beginnen!
2. Onder de sterren geslapen.
3. In een band gespeeld.
4. Naar Hawaii geweest.
5. Een meteorietenregen gekeken.
6. Meer dan je kon veroorloven aan een goed doel gegeven.
7. Naar Disneyland geweest.
8. Een berg beklommen.
9. Een bidsprinkhaan vastgehouden.
10. Een solo gezongen.
11. Bungee gesprongen.
12. Parijs bezocht.
13. Naar een onweersstorm gekeken.
Ja dit heb ik gedaan, ookal hou ik niet zo van onweer.
14. Jezelf vanaf 0 een kunst geleerd.
15. Een kind geadopteerd.
16. Voedselvergiftiging gehad.
17. Bovenop het Vrijheidsbeeld gelopen.
18. Je eigen groenten geteeld.
19. De Mona Lisa gezien in Frankrijk.
20. Geslapen in een nachttrein.
21. Een kussengevecht gehad.
Met vriendinnen op slaapfeestjes, haha!
22. Gelift.
23. Jezelf ziekgemeld terwijl je niet ziek was.
Ja oepsie. 
24. Een sneeuwfort gebouwd.
Dit doe ik altijd met kinderen uit mijn straat. Dan gaan we met zijn allen een heel groot sneeuwfort maken!
25. Een lammetje vastgehouden.
26. Ge-skinnydipt.
27. Een marathon gelopen.
28. In een gondel gevaren in Venetiƫ.
29. Een totale eclips gezien.
30. Een zonsopgang of zonsondergang gekeken.
Ja, zo leuk!
31. Een homerun geslagen.
32. Op een cruise geweest.
33. De Niagara Falls in het echt gezien.
34. De geboorteplaats van je voorouders bezocht.
35. Een Amish gemeente gezien.
36. Jezelf een nieuwe taal geleerd.
37. Genoeg geld gehad om geheel tevreden te zijn.
Sowieso!
38. De toren van Pisa in het echt gezien.
39. Gaan rotsklimmen. 
40. Michelangelo's David gezien.
41. Karaoke gezongen.
Jaja, ook al kan ik niet zingen haha!
42. Een geiser zien uitbarsten.
43. Voor een vreemdeling een maaltijd betaald in een restaurant.
44. Afrika bezocht.
45. Op het strand gewandeld bij maanlicht.
46. Met een ambulance vervoerd.
47. Een portret laten schilderen van jezelf.
Ik heb dit een keer laten doen in een attractiepark. Ik weet niet meer of we 'm hebben en welk park het was!
48. Diepzee gevist.
49. De Sixtijnse kapel in het echt gezien.
50. Op de top van de Eiffeltoren geweest.
51. Gedoken of gesnorkeld.
52. In de regen gekust.
53. In de modder gespeeld.
Hahaha oeps!
54. Bij een drive-in bioscoop geweest.
55. In een film gespeeld.
56. De Chinese Muur bezocht.
57. Een bedrijf gestart.
58. Vechtsport les gevolgd.
59. Rusland bezocht.
60. Geserveerd aan dak- en thuislozen of minder bedeelden.
61. Scouting koekjes verkocht.
62. Op een walvistocht geweest (toeristisch).
63. Bloemen gekregen zonder reden.
64. Bloed, plasma of bloedplaatjes gedoneerd.
65. Wezen skydiven.
66. Een Nazi concentratiekamp bezocht.
Ja in Westerbork met school.
67. Een automatisch incasso niet hebben kunnen betalen door een te laag saldo.
68. In een helikopter gevlogen.
69. Een favoriet kinderspeeltje bewaard.
Ja zo schattig!
70. Het Lincoln Memorial bezocht.
71. Kaviaar gegeten.
72. Een quilt gemaakt.
73. Op Times Square gestaan.
74. Door de Everglades getoerd.
75. Ontslagen bij je baan.
76. Het wisselen van de wacht gezien in Londen.
77. Een bot gebroken.
78. Passagier geweest op een motor.
79. De Grand Canyon in het echt gezien.
80. Een boek gepubliceerd.
81. Het Vaticaan bezocht.
82. Een gloednieuwe auto gekocht.
83. In Jeruzalem gelopen.
84. Je foto in een krant.
85. Een vreemdeling gekust op middernacht bij nieuwjaar.
86. Het Witte Huis bezocht.
87. Een dier gedood en bereid om te eten.
88. De waterpokken gehad.
Dat heeft iedereen wel gehad volgens mij?
89. Iemands leven gered
In het zwembad ging het zwembandje van mijn broertje af, en toen heb ik hem 'gered'.
90. In een jury gezeten.
91. En bekend persoon ontmoet.
92. Deelgenomen aan een boekenclub.
93. Een tattoo hebben.
94. Een baby gehad.
95. De Alamo (Texas) in het echt gezien.
96. In het Groot Zoutmeer (Utah/Great Salt Lake) gezwommen.
97. Betrokken geweest in een rechtszaak.
98. Een GSM gehad.
Ja en ik heb er nu ook 1.
99. Gestoken door een bij.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Demi ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten