vrijdag 1 augustus 2014

Opgemaakt zomer 2014 | Anne-Linde

De afgelopen tijd heb ik bijgehouden welke producten ik allemaal heb opgemaakt. Het zijn er best wat en aangezien er vaak op YouTube video's staan van meiden die hun opgemaakte spullen laten zien, leek het me leuk om dit in artikel vorm te doen. Dit is niet van één maand maar van een iets langere periode aangezien ik niet zo vaak spullen opmaak. Veel leesplezier!



Als eerst deze shampoo van Swarzkopf. Het is de Cream & Oil shampoo tegen gespleten haarpunten en haarbreuk. Ik heb dit product gekocht aangezien ik al een hele tijd op zoek was naar een soort initiatief op het Moroccan oil haar serum aangezien ik deze best prijzig vind. Het leek me gewoon leuk om te proberen. Ik moet zeggen dat ik hem uiteindelijk best fijn vind! Hij doet goed zijn werk dus ik denk dat ik deze wel vaker ga kopen!



Ik had van LLG (Lifelivegorgeous) gehoord dat deze shampoo echt heel fijn was en aangezien ik nog steeds opzoek was naar een shampoo met Moroccan oil besloot ik deze te kopen. Hij was supergoedkoop! Helaas heb ik bij deze Kruidvat Moroccan Argan Oil niks gemerkt qua resultaat. Hij waste mijn haar prima maar ik heb geen zacht of soepel haar (wat op de verpakking staat aangegeven) van deze shampoo gekregen. Helaas!



Met de Andrélon Droogshampoo in Langer Fris heb ik een hele lange tijd gedaan! Ik ben zelfs het dopje al kwijt. Ik dacht op het begin dat droogshampoo bij mij niet zou werken maar ik was aangenaam verrast door onder andere het volume en het schoon uitziende haar wat ik er van kreeg. Deze is zeker aan te raden! Helaas is droogshampoo wel erg prijzig. 



Deze shampoo ruikt echt heerlijk! Het is de Nivea volume sensation en ik heb er wel degelijk volume van gekregen! Mijn haar werd heerlijk zacht en rook echt fantastisch! Ik raad deze shampoo zeker aan! Ik heb als vervanger hiervoor de volume shampoo van Andrélon geprobeerd maar daarvan krijg ik alleen maar pluizig haar.


De eerste douchegel is van fa. Pink Passion. Eigenlijk merk ik bij douche gel nooit verschil dus deze vond ik gewoon prima, verder heb ik er niet echt iets over te zeggen behalve dat die heerlijk rook, heel zoet naar bloemetjes!


Nog een douchegel van Fa. De vitamin & power shower gel. Deze heb ik toevallig gratis gekregen in een pakketje met nog een andere douchegel toen ik twee Fa producten had gekocht. Altijd mooi meegenomen. De geur is heel erg zoet en ruikt een beetje naar meloen en honing. Prima douchegel! 



De laatste douchegel die ik heb opgemaakt is deze van de Albert Heijn. De happy feeling douchegel, Ik denk dat ik deze nog een keer ga kopen aangezien hij heerlijk ruikt en heel betaalbaar is! Het ruikt een beetje zoet en naar bloemetjes. Hij maakt mijn huid ook best zacht wat ik heel fijn vindt! 



Ook deze deodorant heb ik opgemaakt. Hij is van Dove en het is gewoon de Original variant. Het is wel een goede deo want hij laat zweten wel achterwege maar hij ruikt niet lekker en laat een beetje een witte waas achter. Erg jammer maar voor mensen die houden van een naturelle geur is dit misschien wel een optie! 


Als allerlaatste heb ik deze oogmake-up remover. Deze vond ik echt niet fijn! Hij maakte het veel moeilijker om mijn oogmake-up eraf te halen. Deze raad ik niet aan bij gebruik van Waterproof mascara en eyeliner maar voor een beetje oog-schaduw kan hij wel fijn zijn.

Dan waren dit alle producten die ik de afgelopen tijd heb opgemaakt. Ik hoop dat jullie zo'n soort artikel leuk vonden. Tot volgende week!

Liefs,
Anne-Linde











Geen opmerkingen:

Een reactie posten