donderdag 10 juli 2014

TMI tag | Demi

Hoi allemaal! YES, het is vakantie! Tenminste, voor mij. Ik geloof dat heel veel nog naar school moeten op dit moment. Maarja, elk moment kan de vakantie beginnen! Ga jij nog leuke dingen doen?


Ik heb vandaag een tag voor jullie, en niet zomaar een tag! Ik heb de TMI-tag voor jullie. TMI staat voor too much information. Misschien ben ik een beetje aan de late kant, maar ik wou hem toch nog doen! Veel leesplezier!

1. Wat draag je?
 Op dit moment draag ik een shirt met One Direction erop van Primark. Ik draag natuurlijk ook een broek, namelijk een simpele skinny jeans van Only. 
2. Ben je wel eens verliefd geweest?
 Op de basisschool vond ik wel eens iemand leuk, maar eigenlijk niet echt 'verliefd'.
3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad? 
Nop.
4. Hoe lang ben je?
 Ongeveer rond de 1,62 gok ik
5. Hoeveel weeg je?
 48 kilo. Ik schaam me er niet voor, want ik ben zoals ik ben.
6. Heb je tattoo’s?
 Nee!
7. Heb je piercings?
 Alleen in allebei mijn oren 2 oorbelgaatjes, maar dat is eigenlijk niet echt een piercing.
8. OTP?
 Huh?
9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
 Geen idee!
10. Wat is je favoriete serie?
 Ik denk GTST want ik volg eigelijk alleen de serie GTST. Ik wil wel meer series gaan kijken! Hebben jullie nog tips voor leuke series?
25 juni.
11. Wat is je favoriete band?
 5 Seconds Of Summer en One Direction ofcourse!
12. Wat mis je? 
25 en 26 juni! Het concert was zo leuk! Ik wil zo graag nog een keer! 
13. Wat is je favoriete liedje?
 Op dit moment eigenlijk alle liedjes van 5SOS en 1D, oeps!
14. Hoe oud ben je?
 13 jaartjes!
15. Wat is je sterrenbeeld?
 Steenbok
16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner
 Lief, grappig en betrouwbaar.
17. Wat is je favoriete quote?
 It is up to you to make your dreams come true.
18. Wat is je favoriete acteur?
 Hm, dat weet ik niet!
19. Wat is je favoriete kleur?
 Vooral pastelkleurtjes!
20. Harde muziek of zachte muziek?
 Er een beetje tussenin denk ik! Het hangt er vanaf in wat voor stemming ik ben.
Ik moest echt lachen toen ik dit tegenkwam,
hahaha!
21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
 Naar mijn eigen kamer.
22. Hoe lang douche je?
 Een kwartiertje denk ik ongeveer. Soms ook wel langer.
23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
 ik sta rond kwart over 7 op en ik ga 8 uur weg, dus 3 kwartier!
24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
 Nee.
25. Wat is een turn-on?
Ik denk een mooie lach.
26. Wat vind je een afknapper?
 Als diegene vies ruikt, bahbah.
27. Wat is de reden waarom je een blog bent gestart?
 Omdat ik het altijd al leuk heb gevonden om dingen te schrijven, zoals verhaaltjes of in een dagboek. Bloggen vond ik dus echt een geweldig plan om te doen!
28. Heb je angsten?
 Ik ben bang in het donker.
29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
 Hm, dat weet ik zo even niet. Ik heb de laatste tijd niet echt gehuild ofzo.
30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
 Zonet! Tegen een vriendin van me.
31. Wat is de betekenis achter de naam van je blog?
 Ik heb deze naam niet bedacht, dus ja dat weet ik niet!
32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
 Dat weet ik niet meer! Ik weet wel dat ik zo snel mogelijk The Fault In Our Stars ga lezen!
Ik ken Anne-Linde via mijn fanaccount.
We hebben elkaar nog nooit gemeet
en dat vind ik zo jammer :(
We zijn echt heel goede vriendinnen! ♥
33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
 GTST.
34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
 Anne-Linde.
35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
 Vriendschap.
36. Wat is je favoriete eten?
 Patat, babi pangang of boerenkool! Namnamnam..
37. Waar wil je nog graag naar toe?
 Londen!
38. De laatste plaats waar je was?
 Mijn woonplaats!
39. Heb je een crush?
 Ja.
40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
 Uhhh geen idee.
Dit is zo leuk! I love it!
41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
 Geen idee, ooopss.
42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
 Aardbei!
43. Welke instrumenten speel je?
 Geen een whoops.
44. Wat is je favoriete sieraad?
 Armband denk ik!
45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
 Turnen.
46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
 Ooooh geen idee!
47. Wat is je favoriete openingszin?
 Uhh, heb ik niet denk ik.
48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
Nee.
49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Uh ergens vorige week nog denk ik. Ik plan deze blogpost in, dus ik weet het niet echt hihi.
50. Wie geef je de tag door?
 Aan iedereen die hem wil overnemen!

Dit was de TMI tag, ik ben trots op je als je alles hebt gelezen, haha! Tot volgende week!

Love, Demi ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten