woensdag 9 juli 2014

I love summer TAG! | Dinieke

Hoi!
Aangezien het al een tijdje zomer is, leek het me leuk om deze tag te doen. Ikzelf heb nog niet helemaal door dat het zomer is, want de laatste tijd wordt het weer in Nederland weer minder. Heb jij het wel door? Lees mee!
1. Wat is je favoriete nagellak voor de zomer?
Ik draag eigenlijk nooit nagellak, oeps. Ik vind mintkleurtjes wel vaak heel mooi omdat ze een fris en ''klassiek'' effect geven.

2. Wat is je favoriete lipkleur voor de zomer?
Ook draag ik niet echt lippenstift. Ik heb er ook maar een paar in mijn collectie. De mooiste uit mijn stash is dan toch wel de lipstick Natural Beauty van essence. 

3. Laat je favoriete zomerjurkje zien.
Die heb ik nog niet kunnen scoren! Ik ben nog op zoek naar een leuk zomerjurkje. 

4. Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?
Een zonnebril! Met mijn hooikoorts is een zonnebril altijd heel handig. :)

5. Welke zomertrends van dit jaar vindt je het meest leuk?
Ik denk kimono's. Net zoals ik nog naar een zomerjurkje op zoek ben, zoek ik een kimono. Ik heb al op een aantal webshops gekeken, maar ik kijk nog even verder!

6. Wat is je favoriete kaars van de zomer?
Beetje onlogische vraag voor de 'I love summer TAG' vind ik! Als ik aan de winter denk, denk ik aan kaarsen maar niet als ik aan de zomer denk! In de zomer brand ik dus ook geen kaarsen. Maar toch heb ik een all time favorite, en dat is vanille.

7. Wat is je favoriete body spray en parfum?
Eerlijk gezegd moet ik zeggen dat ik maar één body spray en ook maar 2 parfums heb. Mijn favoriete body spray is eentje van Blond Amsterdam in 'refreshing eucalyptus & mandarin moments', en mijn favoriete parfum is 'Christina Aguilera, by night'.

8. Hoe is waar jij woont 's zomers het weer?
Matig. In Nederland ben ik eigenlijk nooit tevreden over het weer. Onverwachts regen. En de maanden juli en augustus (zomer dus) zijn ook nog eens de maanden waarbij het het meest regent. Kan veel beter dus!

9. Wat vindt je het allerfijnst aan de zomer? 
Dat je het grootste deel van de zomer vakantie hebt! Geen school, heerlijk doen wat je zelf wil en op vakantie gaan. Dit jaar ga ik naar Oostenrijk en ik heb er heel veel zin in!

10. Wat zijn jouw plannen voor de vakantie?
Zoals ik net al zei ga ik naar Oostenrijk. Ook ga ik met Eva Z naar New Wine, een soort christelijk kamp. En ik ga met een vriendin, Rebecca, tienertoeren. Ik heb er alle drie ontzettend veel zin in! Maar nu nog dit weekje school afmaken...

Dit was de TAG! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden. 

Hoe ziet jouw zomer eruit?

Liefs, Dinieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten