zondag 6 juli 2014

Shoplog | Britt.

Hey lieve lezers! Vandaag heb ik wat geshopte spulletjes voor jullie. Verwacht niet te veel tekst. Lees snel verder!








Highwaisted shortje van de Bershka. Hij komt tot ongeveer mijn ribben, best wel hoog dus!

Dit muscle tee is van de Sting. Ik vind hem zo leuk!

Ook deze komt vaan de sting. Dit is ook een muscle tee en ik vind hem echt heel erg leuk. Er staat think hippie thoughts.

Croptop ! Deze komt tot mijn navel en ik vind hem echt heel erg leuk! Van de Sting is deze!

Een matte topcoat, een must-have! Deze komt van de HEMA en was helemaal niet duur, echt maar 3 euro ongeveer.

Een simpel, beetje highwaisted bikini broekje. Heel erg simpel, maar toch leuk als je het mij vraagt.

 Mijn nieuwe bikini topje, love it!
 Een simpel bordeauxrood hempje van de H&M!
 Een zwart wit broekje die ook high waisted is, wat leuk! Van de H&M
                                                  nieuwe slippers, gekocht bij Shoe line.

Een shirtje met een leuke print van de Bershka.


Dit was het alweer, bedankt voor het lezen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten