zaterdag 5 juli 2014

Get ready with me for bed! | Eva Z

Een goede verzorging van je huid is ontzettend belangrijk. Ik heb een paar producten die ik elke avond voordat ik naar bed ga gebruik voor op mijn huid en die wil ik vandaag aan jullie laten zien!



Ik gebruik, zoals je ziet, vier producten voordat ik naar bed ga. Ik ga ze allemaal apart met jullie bespreken, en daarbij zal ik ook vertellen hoe ik het gebruik. Ik hoop dat ik jullie hiermee kan helpen en anders hoop ik vooral dat jullie het leuk vinden om te lezen! Ik bespreek ze in volgorde.


Als eerste haal ik mijn make-up eraf met deze gezichtsreiniger van Dr. van der Hoog. Een goede make-up remover is heel erg belangrijk, want als je je make-up er niet goed afhaalt kan dit hele nare gevolgen hebben voor je huid. Zorg er dus voor dat je je gezicht elke avond goed reinigt als je make-up draagt! Ik breng deze crème aan met een wattenschijfje en laat het vervolgens intrekken. Ik gebruik het momenteel ook voor mijn oogmake-up, omdat mijn oogmake-upremover leeg is, maar ik merk dat mijn mascara dan niet goed wordt verwijderd. Snel een nieuwe halen dus!



 

Als tweede, om mijn gezicht nog wat beter te reinigen, deze Coalface van Lush. Je moet je er maar een zeepblok bij voorstellen, daar lijkt het een beetje op. Ik houd dit blok eerst even onder de kraan en daarna ga ik met het hele blok over mijn huid heen en masseer ik het in. Het laat een dun zeeplaagje achter en het reinigt je gezicht heel goed!

 
 
Na de Coalface gebruik ik een product van Lush dat veel van jullie waarschijnlijk wel kennen: Tea Tree Water. Op de fles staat dat het tegen de bacteriën die puistjes veroorzaken werkt en dat het een product is voor mensen die last hebben van verstopte poriën. Wat ik merk is dat het mijn huid echt egaler maakt, wat ik heel erg fijn vind. Het laat de puistjes niet verdwijnen, maar het maakt ze platter (en daarmee ook minder rood en zichtbaar) en daardoor kan ik mijn foundation ook beter aanbrengen. Hoe ik het aanbreng: ik spuit het op een paar plekken in mijn gezicht en wrijf het vervolgens in. Dat vind ik zelf de fijnste manier! Op de achterkant staat dat je het ook nog op een watje zou kunnen sprayen en het daarmee aan zou kunnen brengen, maar ik vind dat niet zo fijn omdat al het vocht dan in het watje trekt waardoor het eerder op raakt.
Ik vind dit een heel fijn product!
 

 


En als laatste een product dat ik aangeraden kreeg bij de huisarts: Differin gel. De substantie is meer een soort crème die neigt naar een zalfje, maar je voelt het wel echt zitten als je het op je huid smeert. Deze kun je halen bij de apotheek, maar alleen als je hem voorgeschreven hebt gekregen. Van dit zalfje breng ik elke avond een dun laagje aan en laat het intrekken. En daarmee sluit ik mijn avondroutine af!
 
Ik hoop dat jullie het interessant en leuk vonden om te lezen, ik vond het in ieder geval leuk om de foto's te maken en het te schrijven voor jullie. Eigenlijk zou ik nog graag een dag- en nachtcrème willen, omdat dat erg belangrijk is voor je huid. Iemand nog tips?
 
Tot volgende week!
Liefs, Eva.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten