vrijdag 4 juli 2014

Review Remington Pearl Wand | Anne-Linde

Vandaag heb ik voor jullie een review! Namelijk van de Remington Pearl Wand. Dit is een krultang zonder zo'n klepje. Ik heb hem nu een tijdje in bezit en vond het tijd om hem te reviewen. Veel leesplezier!



Als eerst wil ik jullie waarschuwen. Nu denk je misschien: "Huh, waarschuwen?" Ja, deze krultang is echt heel erg moeilijk om mee om te gaan. Ik ken al een heel aantal mensen die zich met de tang hebben gebrand en tijdens het maken van dit artikel heb ik mezelf dus ook gebrand. Het was maar een heel klein tikje maar ik loop nu dus wel een aantal weken met een grote brandplek om mijn gezicht. Dan gaan we nu verder met de review.



Als je de krultang koopt heb je als eerst een doos die je aan de zijkant kan openmaken. Wanneer je doos opent vind je een handschoentje die je een beetje beschermt tegen de warmte van de krultang, een handleiding die bij de krultang hoort, een hoesje waar je de krultang in kan doen, en de krultang zelf natuurlijk! De krultang loopt van dun naar dik waardoor je haar overal even warm wordt. Je kan er niet echt van die pijpenkrullen mee maken (tenzij je plukjes neemt van twee millimeter dik) maar wel een mooi slag/krul. 

Als eerst ga ik mijn haar beschermen tegen de hitte. Dit doe ik met de L'oréal Paris Studio Silk&Gloss. Over dit product heb ik eigenlijk niks aan te merken. Hij doet zijn werk gewoon goed. Als ik dit erin heb gedaan verdeel ik mijn haar in twee helften, de boven- en onderkant. Dit doe ik eigenlijk altijd aangezien ik het handiger vind.

Ik zet de krultang aan en hij warmt supersnel op! Zoals je op de foto kan zien, zie je op het kleine display het aantal graden en een blokje. Deze blokjes geven aan op hij al warm is. Als je drie blokjes ziet betekent het dat hij opgewarmd is. Op de foto zie je trouwens 180 graden staan maar meestal zet ik hem op 200.

Je ziet het op de foto niet heel goed maar ik hou de krultang op de kop en hou met de hand waar het handschoentje omheen zit het plukje aan het uiteinde vast. Aangezien ik vrij dik haar heb pak ik ook een iets grotere pluk omdat ik anders veel te lang bezig ben.

Als ik klaar ben met de onderkant haal ik de bovenkant los en ga ik daarmee bezig. Ik doe mijn hele haar eigenlijk op dezelfde manier.

Wanneer ik klaar ben is het tijd om de haarlak erin te spuiten. Mijn favoriet is de L'oréal Paris Elnett Latin. Deze werd me aangeraden door een heleboel mensen en ik moet eerlijk toegeven dat hij ook wel erg fijn is. Hij is er ook makkelijk uit te borstelen. Een groot nadeel aan de haarspray vind ik de geur. Hij ruikt echt heel erg vies!

En dan is dit het eindresultaat.Ik vind het hele mooie krullen en daarom raad ik deze tang zeker aan! Ik zou hem niet aanraden aan iets jongere meiden aangezien het toch wel heel riskant is en je je gezicht makkelijk kan raken. Ik heb hem gekocht bij de Scheer&Foppen en hij was destijds 30 euro wat ik een hele goede prijs vind voor deze krultang!

Dit was dan mijn review! Ik hoop dat jullie nu een iets beter beeld hebben van de krultang en dat jullie er wat aan hebben gehad! Tot volgende week!

Liefs,
Anne-Linde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten