donderdag 3 juli 2014

Shoplog Primark, Kruidvat and more | Demi

Ik heb weer eens geshopt, yay! De dag na One Direction ben ik naar de primark geweest. Ik ben zaterdag ook wezen shoppen. Vandaag laat ik aan jullie zien wat ik heb geshopt!
(Sommige afbeeldingen zijn scheef, dat kon ik niet meer veranderen! Alvast sorry daarvoor!)
 Als eerst deze CD die ik bij de 'Bart Smit' heb gekocht. Mijn broertje was aan het kijken voor iets leuks en toen zag ik deze CD liggen voor 7 euro, dus die kon ik niet laten liggen!
 Deze tas heb ik bij Kruidvat weg! Ik vond hem zo leuk! Deze was 10 euro.
 IM IN LOVE! Deze 2 flowercrowns zijn van H&M! De prijzen weet ik niet meer!
 Dit jurkje komt ook bij H&M weg, deze vind ik ook zo leuk! Hier weet ik de prijs ook niet meer van.
 Deze komt bij Scooter weg en de prijs weet ik weer niet meer! Ik zag 'm hangen en ik vond 'm zo leuk!
 Deze 3 make-up producten komen bij Kruidvat weg! Deze prijzen weet ik niet meer.
Deze vind ik zo leuk! Ze waren 7 euro en kwamen bij de SIX weg!
Deze lijken me zo handig! Ze komen bij Action weg.
 Ik wil deze gaan testen. Ze komen bij de Action weg.
Ook dit komt weer bij de Action weg! Ik had deze producten nodig, en ik vond het wel leuk om deze producten ook te gaan testen!
Dit komt ook bij de Action weg! Ik zag de producten liggen en ik deed ze direct in mijn karretje! Yay!
 Deze komt ook bij de Action weg. Ik had al een schijfjeshouder, en deze had ik dus nog niet!

(De spulletjes die nu komen komen allemaal van de Primark! Deze prijzen weet ik ook niet meer precies!)
























Dit was de shoplog! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Willen jullie reviews zien van de make-upproducten, of outfitfoto's van deze kleren! Laat het hieronder achter! 

Love,
Demi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten