vrijdag 11 juli 2014

Toekomstplannen | Anne-Linde

Op internet zie ik heel vaak van die plaatjes met: before I die I want to......... Soms heb ik bij deze plaatjes een beetje een raar idee, maar bij sommige denk ik ook zeker dat ik het heel erg graag wil doen. Vandaag ga ik dus met jullie delen wat ik in de toekomst nog graag wil doen aan de hand van deze plaatjes. Veel leesplezier!


Ik heb nog nooit gereisd buiten Europa maar wil het wel super graag! Ik wil al vanaf dat ik jong ben naar Australië maar eigenlijk wil ik ook wel heel graag naar landen als Indonesië en Zuid-Afrika. Sowieso ben ik van plan om in de toekomst nog heel erg veel te gaan reizen.




Als ik daar dan heen ga wil ik ook heel erg graag kinderen helpen die daar in de problemen zitten. Kinderen die bijvoorbeeld hun ouders zijn verloren of niet naar school kunnen. Het lijkt me echt super om op deze manier iemand in nood te helpen. 



Een inloopkast! Al die mooie plaatjes op internet, ik wil er echt één. Ik betrap mezelf er dan ook erg vaak op dat ik Closet tours aan het kijken ben. Dit is niet iets wat ik perse moet hebben maar het lijkt me wel heel erg leuk!



Misschien klinkt het heel erg raar maar het lijkt me echt geweldig om het noorderlicht te zien. Ik vind het echt een prachtig natuurverschijnsel en zou het heel bijzonder vinden om te zien. Voor degenen die niet weten wat het noorderlicht is, het is hetzelfde als het poollicht en wordt veroorzaakt door een zonnewind. 


Als ik mijn middelbare school heb afgemaakt wil ik heel graag naar de universiteit. Dat wil ik het liefst in Londen! Het lijkt me echt supervet om daar te studeren want ik lees altijd dat mensen daar een geweldige tijd doormaken. Wel is het zo dat het vrij streng is en wanneer je lagere cijfers hebt, je ook de kleinere kamer krijgt. Dat vind ik wel een groot nadeel!



Later wil ik super graag trouwen met iemand waarmee ik al heel lang samen ben! Sowieso lijkt het me heel fijn om iemand te hebben die altijd aan je zijde staat, wat je ook doet. Ik wil dan ook nog heel erg lang samen met diegene blijven vandaar dat ik dit plaatje had uitgekozen. 



Dit plaatje sluit eigenlijk een beetje aan bij de vorige. Ik wil met diegenen waarmee ik ben getrouwd ook heel graag kinderen. Dit wil ik al sinds dat ik een heel klein meisje ben want als iemand aan me vroeg wat ik later wilde worden antwoordde ik altijd: moeder! Het liefst wil ik er vier, twee jongens en twee meisjes. Ik hoop dan ook echt dat het ervan komt! 

Dit waren een paar van mijn 'toekomstplannen'. Ik heb er natuurlijk nog veel meer maar anders werd het een beetje saai om te lezen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Tot volgende week!

Liefs,
Anne-Linde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten