donderdag 17 juli 2014

Make-up inspiratie | Demi

Ikzelf hou echt heel erg van make-up! Ik vind het superleuk om ooglooks te maken! Ik ga jullie vandaag ooglooks laten zien die anderen hebben gemaakt! Misschien kun jij er ook nog wel een ideetje uithalen!


Dit is een hele mooie manier van eyeliner aanbrengen! Ik ben zelf ook aan het leren om winged eyeliner aan te kunnen brengen, want ik vind het zo mooi!
Ik vind het hier mooi dat het niet heel erg opvallend is. Heel mooi!
Wow, deze valt heel erg op! Deze ooglook vind ik dan ook echt heel erg mooi! De oogschaduw is heel erg mooi aangebracht en de eyeliner is ook echt heel mooi! Like! 
Dit is echt een ooglook voor in de zomer. De blauwe eyeliner maakt het helemaal af!
Dit is echt een hele naturelle ooglook, maar ook een hele mooie! 
Dit is vooral met heel veel glittertjes, leuk voor een feestje!
 Ook is deze weer supermooi! Met zo´n ooglook kun je heel veel verschillende kleuren gebruiken. Van zomerse kleuren naar hele donkere aardtinten..
 Yay! Weer een zomerlook. Deze is ook heel mooi! Je kan ook voor de zomer een ooglook maken die een beetje donker is, en dan op de onderste wimpers een gekleurde en felle mascara doen! Ik vind dat zelf altijd heel erg mooi!
Wauw! Deze is ook al zó mooi! Ik vind wel dat ze nepwimpers wel heel vol en groot zijn, maar de oogschaduw is zo mooi! Ik vind ook dat de kleur ogen van deze afbeelding heel mooi bij deze ooglook past!

Ik maak zelf ook vaak ooglooks en dan haal ik vaak inspiratie uit tijdschriften. Ik heb een abonnement op fashionista, en laatst kreeg ik er een beautyboek bij! Hier staan allemaal tutorials en tips in over make-up! Ik ben er nog steeds zo blij mee!

Tot volgende week!
Liefs, Demi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten