vrijdag 18 juli 2014

Lookbook update | Anne-Linde

Vandaag heb ik voor jullie weer een fashion inspiration! Een tijdje geleden had ik een artikel over LookBook en vandaag ga ik jullie weer een update geven over een aantal outfits die ik superleuk vind! Alle afbeeldingen komen dan ook van LookBook. Lees vooral verder!
clothes | via Tumblr


Flávia Desgranges van der Linden - Studio21 Jumpsuit - Black&White
De eerste outfit vind ik echt perfect! Ik had dit meisje (Flávia) de vorige keer ook bij mijn favoriete gebruikers staan en ook deze outfit van haar vind ik heel erg leuk! Ik vind dat ze het zwart en wit heel erg mooi heeft gecombineerd. Ook de haarstijl staat er mooi bij!


Aneta M - MINT DRESS

Deze outfit vind ik niet heel erg speciaal of zo maar het ging me vooral om de kleur van het jurkje die ik echt prachtig vind! Ook vind ik het kleine tasje heel schattig maar ik zou hem niet zo snel zelf kopen. Het jurkje daarentegen wel!


Rozalia Fashion - Red floral

Dit is echt een outfit die ik zelf ook zou kunnen dragen! Het bloesje vind ik echt heel erg leuk en vrolijk en de broek past er qua kleur heel erg goed bij. Ik vind alleen de tas wat minder maar voor de rest zou ik deze kleding wel heel graag in mijn eigen garderobe willen hebben. 



Adriana Gastélum - Windsor Blush Tunic, Proenza Schouler Ps11 Classic, Karen Walker Sunglasses, Dolce Vita Sandals - Blushed

Een vrij simpele outfit maar toch wel heel erg mooi. Ik vind de kleur van het vestje echt prachtig en gecombineerd met het zwart en wit staat het best netjes. De ketting is niet te opvallend wat ik bij deze outfit wel erg mooi vind.

Flávia Desgranges van der Linden - Sly Wear Pants, Dafiti Jacket, Ui! Gafas Sunglasses, Iloveflats Shoes - Kind of Blue

Dit is een outfit die ik zelf ook wel zou dragen! Ik vind de kleur van het jasje dat ze aan heeft erg mooi. Als je alleen de bovenkant zou zien lijkt het nog netjes maar de broek en schoenen maken het iets maar casual. De sieraden vind ik er ook goed bij passen!


Marta M - Sheinside, Romwe, Marypaz - Kimono summer

Ik vind deze combinatie heel leuk op de schoenen en tas na! De schoenen en tas vind ik echt afgrijselijk om eerlijk te zijn. Maar de kimono het shortje en het topje vind ik echt super schattig bij elkaar! De schoenen en tas zou ik nooit kopen, maar de rest van de outfit wel!


Kant vind ik echt prachtig. Het kan je outfit heel schattig maar ook heel chique maken. Het rokje waarmee het hier is gecombineerd maakt het een hele nette outfit en ik vind het echt leuk staan samen! De tas maakt het iets meer een casual outfit en met de schoenen is het weer iets minder casual. De perfecte outfit voor zowel overdag als voor een etentje of iets in die richting!





Dit meisje had ik in mijn vorige artikel ook al staan. Ook deze outfit vind ik weer perfect gecombineerd. De kleur van de top is één van mijn lievelingskleuren en gecombineerd met wit staat het heel erg mooi. Het tasje en de schoenen vind ik er ook leuk bij! 

Dit waren de outfits die ik op dit moment heel erg leuk vind! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Tot volgende week!

Liefs,
Anne-Linde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten