woensdag 16 juli 2014

Verveling | Dinieke

Hey!
Je kent het wel; verveling. Ik heb er soms last van, maar de laatste tijd valt het echt mee. Ik heb een aantal tips voor je zodat je verveling voorkomt!
1. Film!
Cliché misschien, maar een film is altijd leuk. Ik wil al een tijdje de film Frozen kijken, maar ik heb er telkens geen zin in, haha. 

2. Spa
De laatste tijd pak ik steeds vaker als ik me verveel een masker erbij en ontspan ik gewoon even. Het is goed voor je huid en ik vind het eerlijk gezegd ook best leuk!

3. Helpen
Moeders hebben altijd wel een klusje voor je klaarstaan, toch!? Tenminste, de mijne wel. Het is misschien niet het eerste waar je voor op zou springen, maar je maakt je moeder er wel blij mee.

4. Blog
Maak een blog! Je kunt op je blog je verhaal kwijt en het is echt heel leuk om te bloggen. Je kunt makkelijk beginnen met blogger of wordpress. 

5. Shoppen
Zeker nu het sale is, is het in de stad hartstikke leuk! En shoppen in je eentje kan best, je hebt dan alle tijd van de wereld!

6. Doe een DIY
Als ik een creatieve bui heb kijk ik altijd op YouTube voor een leuke Do It Yourself. Er zijn altijd hele simpele dingetjes om te maken die toch heel leuk zijn!

Dit waren al mijn tips! Wat doe jij altijd als je je verveelt?

Liefs, Dinieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten