zaterdag 21 juni 2014

Wishlist: Beautiful Bijoux | Eva Z

Hoi!
Vandaag ga ik aan jullie laten zien wat ik graag zou willen hebben van de webshop Beautiful Bijoux. Misschien kennen jullie de webshop wel, ik vind hem persoonlijk heel erg leuk! Ik ben van plan er binnenkort iets te gaan bestellen, maar dan moet ik eerst even sparen, vrees ik. Maar goed, laten we beginnen!

Beautiful Bijoux verkoopt zowel kleding als sieraden. Van anderen hoor ik altijd dat het een hele goede service is! Leuke extra's: Beautiful Bijoux houdt vaak winacties, pakt je aankopen heel leuk voor je in én levert nog een gratis sieraad bij je bestelling. Wat wil je nog meer?

 € 12,50                            € 14,95                            € 9,95                     € 14,95

sorry als de prijs niet helemaal onder het bijhorende plaatje staat, maar jullie begrijpen hopelijk wel welke prijs bij welke foto hoort.



Beautiful Bijoux houdt, zoals je ziet, van simpele shirtjes met simpele woorden en/of symbolen. Dit zijn dan ook een paar van de weinige shirts die ze verkopen! Beautiful Bijoux is meer een winkel voor sieraden en andere accessoires. Maar toch vind ik deze shirtjes heel erg leuk! En ze zijn niet duur, dus dat is mooi.

              € 11,95                    € 4,95                            € 3,95                     € 12,95

Wauw. Toen ik de pagina 'sieraden' voor het eerst opende was ik gelijk al verliefd. Wat een ontzettend leuke en mooie sieraden! Links en rechts zie je twee statement kettingen, die ik allebei erg mooi vind. Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie statement maar kan er amper eentje vinden.
Verder zag ik twee hele mooie ringen, eentje die bestaat uit een blad en een above-knuckle ring (ring voor boven je knokkel) met een zeesterretje eraan. Hele leuke sieraden en naar mijn mening ook echt niet duur.

   € 4,95                         € 4,95                          € 4,95                         € 4,95

En als laatste: flower crowns. Ik ben er echt verliefd op. Ze ogen zo zomers en vrolijk! Ik ga er zeker een paar aanschaffen voor de zomer, ik denk zelfs bij Beautiful Bijoux. Ze zijn echt niet duur!

Dit was het alweer, ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden om te lezen en sorry dat het zo'n kort artikel was.
Klik hier om naar de webshop te gaan en klik hier om naar de Instagrampagina van Beautiful Bijoux te gaan, waar ze ook veel winacties doen.
Neem zeker eens een kijkje op de webshop, er zijn echt hele leuke dingen te koop! En absoluut niet duur, vind ik persoonlijk.

Heb jij al eens iets besteld op Beautiful Bijoux?

Love, Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten