vrijdag 20 juni 2014

Room Inspiration! | Anne-Linde

Een tijdje geleden zag ik op de blog van Dinieke een Room Inspiration. Zij had ideetjes uit haar eigen kamer die ik erg leuk vond, maar ik ga nu een paar leuke dingen van internet met jullie delen wat ik persoonlijk heel erg leuk vind. Ik ga zowel wat hele kamers laten zien die ik leuk vind en een paar kleine dingetjes. Veel leesplezier!
Room


Als eerst de hele kamers die ik heel erg leuk vind.

White Wall Color Scheme and Purple Bedding Sets in Small Bedroom Design Ideas

Dit soort kamers vind ik altijd het leukst! Met het witte en niet te tuttig. Ik hou sowieso niet van roze maar wat meer van naturel kleuren zoals lichtbruin en gebroken wit vind ik heel erg mooi!


Super schattig zo deze kussens. Het bed vind ik niet leuk maar de kussens en het tafeltje naast het bed vind ik echt superleuk! Ook het schilderij vind ik er erg leuk bij passen.


Wauw! wat vind ik zo'n groot bed toch mooi. Ook lijkt het me heel erg fijn dat je alle ruimte hebt. Ook de kleur die de muur heeft vind ik erg mooi. Ik zou heel graag zo'n grote kamer willen dat zo'n bed erin past. Helaas heb ik dat niet. Wel zou een bed van 140 centimeter breed passen en die wil ik dan ook al te graag! 
Bittersweet

Deze kamer vind ik ook echt superleuk en mooi! Ik weet dat de kast links van de ikea is. Deze vind ik wel wat minder mooi maar al dat witte zo bij elkaar is echt helemaal mijn stijl! Het bureau met de glazen bovenkant vind ik ook heel leuk maar het zou niet handig voor mij zijn aangezien ik dan veel te bang ben dat het glas breekt.



Dit waren de 'hele' kamers die ik mooi vind. Stiekem zou ik nog wel veel meer kamers kunnen laten zien maar dan is het denk ik niet meer zo leuk voor jullie om te lezen. 
Dan komen nu de kleine details van kamers die ik leuk vind!



imgur: the simple image sharer

Dit vind ik er superleuk uitzien. Een bureau met kleine plankjes erboven. Dit wil ik denk ik wel op mijn nieuwe kamer. Heel erg handig voor spullen en het ziet er ook leuk uit als je er zoals hierboven ook wat leuke kamer accessoires opzet!
Bedroom

Ook dit bed vind ik erg schattig. Vooral om hoe het is opgemaakt en met die lichtjes. Ik heb hier niet zoveel over te vertellen maar wel vond ik het erg leuk!

beautiful | Tumblr

Wat ziet dit er lekker knus uit! De kaarsen maken het helemaal af. Kaarsen mag ik helaas niet branden op mijn kamer van mijn ouders. Dat vind ik echt heel erg jammer want het staat zo leuk! Ook de kussens op de achtergrond vind ik heel erg leuk! Ik weet trouwens niet of dit een woon- of slaapkamer is want hetgeen waar de kussens op liggen lijkt verdacht veel op een bank.

Dan waren dit de kamers en accessoires die ik heel erg leuk vind in kamers! Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden. Bedankt voor het lezen en tot volgende week!
Liefs,
Anne-Linde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten