donderdag 19 juni 2014

Cadeautips | Demi

Hoi allemaal! Vandaag weer een artikel van mij! Deze keer word het een langer artikel, want ik heb de vorige keren niet een heel lang artikel gemaakt. Ik ga jullie cadeautips geven! :D Veel leesplezier!

Je kunt om heel veel dingen een cadeau geven, bijvoorbeeld een verjaardag, of omdat je bent geslaagd. Ik ga vandaag cadeau's opnoemen die je voor heel veel dingen kunt geven!


  • Als eerst kun je iets maken/bakken, bijvoorbeeld cupcakes of koekjes. Je kunt ze dan in een mooi blikje of doosje doen en je kan hem dan zelf versieren! 
  • Je kan ook zelf iets knutselen of breien, bijvoorbeeld zijn/haar naam! Je kan vanalles maken!

  • Je kan ook gewoon een heel persoonlijk cadeautje doen. Bijvoorbeeld een douchegel ofzoiets met een hele leuke brief!
  • Je kan ook een bon voor iets kopen, zoals bijvoorbeeld de bioscoop of een leuke kledingwinkel!

  • Ook kan je samen een fotoshoot of gewoon zelf leuke foto's maken, en die dan in een leuk fotolijstje doen!

  • Je kan ook iets heel simpels kopen en dat op pimpen, zoals een kussensloop of een kledingstuk!

  • Je kan ook een zelfgebrand cdtje geven met leuke muziek die hij/zij leuk vind!



  • Een bosje zelfgeplukte bloemen is ook leuk! Of gewoon een bosje bloemen uit de winkel!

  • Geef een leuk boek cadeau!


Dit waren mijn cadeautips! Heb jij ook nog leuke cadeautips? Laat ze hieronder achter! Laat ook even achter als je één van de tips hebt gebruikt, en stuur een foto via twitter (love_sabrinax, ddemi_x) of via instagram (ddemi_x)!

Love, Demi ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten