woensdag 18 juni 2014

Achtergronden mobiel | Dinieke

Hoi!
Woops, dit artikel komt een beetje laat online. Sorry daarvoor! Ik heb het echt heel druk met school. Maar, gelukkig, komt hier wel een artikel! Het gaat over achtergronden voor op je mobiel. Soms heb je geen leuke achtergrond, omdat je je oude zat bent. Ik heb een paar leuke tips voor jullie. Lees mee!
Deze bijvoorbeeld! Dit is een achtergrond waar je niet snel zat van wordt, lekker basic, maar toch heel leuk! Ik zou 'm zelf wel als achtergrond doen.

Ananasjes! Pretty! Ik weet niet wat het is, maar ananasjes zijn tegenwoordig 'in' of zo. Ik vind ze heel leuk! Het doet me wel denken aan de zomer.

Haha, deze is leuk om te doen als vergrendelscherm. Tenminste, als je een iPhone hebt dan. Grappig!

Een vrolijke achtergrond met een korte quote, maar toch een mooie quote. Leuk, maar ik denk dat je er wel snel zat van wordt.

Truth.
Een leuke achtergrond met een mooie quote! Deze heb ik zelf ook een tijdje als achtergrond gehad. Vind 'm nog steeds leuk!

sweet illustrations
Bij deze krijg ik echt zin om hem als achtergrond in te stellen, nu. Hij is zo leuk en zomers! Niet te druk, niet te simpel. 

Pretty for a phone background :)
Deze vind ik ook erg tof. Ik weet niet waarom, maar hij is gewoon erg leuk!

Deze is leuk! Het is een soort aztec print, maar dan net weer iets anders.

Deze vind ik ook erg leuk. Een leuke achtergrond met daarop een mooie quote.

En hier nog een leuke voor als je fan bent van 5SOS (5 Seconds Of Summer). Ik ben geen fan, maar vind 'm toch erg leuk! 

Dit was het artikel. Welke achtergrond vind jij het leukst?

Liefs, Dinieke

2 opmerkingen:

  1. Die ene met die watermeloen!!!
    Wat een leuke blog!
    Kom ook eens naar de mijne!
    finniefaytje.blogspot.com!!! doen he?

    BeantwoordenVerwijderen