zondag 15 juni 2014

Dingen die mij interesseren. | Britt

Vandaag ga ik met jullie de dingen delen die mij op dit moment interesseren. Het gaat vooral over lifestyle! Laten we meteen beginnen dus klik op meer lezen !
Hipster reindeer
Het eerste waar ik me veel mee bezig houd is YouTube. We kennen dit allemaal wel, het netwerk waarop mensen video's delen en bekijken. De laatste tijd kijk ook veel engels, terwijl ik dat helemaal niet zo leuk vind. Ik ben op erg veel mensen geabonneerd, maar kijk de laatste tijd vooral naar Enzo, Rutger, Simon en Nanne. Boys in the building!
Hahaha love her so much

Verder ben ik ook redelijk verslaafd aan Wattpad. Op dit platform kan je verhalen lezen, maar ook zelf uploaden. Ik lees hier vaak op, maar kan helaas niet de tijd vinden om zelf te schrijven. Waarschijnlijk komt er binnenkort wel een verhaal aan, na de toetsweek deze en volgende week! Mijn tips voor jullie zijn Een korrel van mijn hart, The balloon, parted sisters en Shh... It's a secret. Deze zijn heel leuk, ik heb de eerste drie al uit ( ook al zijn twee niet afgeschreven ) en ben nu met de laatste bezig. Awesome!

Verder interesseren mij de laatste tijd dingen als blogs, fashion, boeken, films en muziek.

Dit artikel was echt  verschrikkelijk kort en ik schaam me er een beetje voor, maar door persoonlijke redenen stop ik nu even met schrijven. Volgende week zondag zit ik midden in mijn toetsweek ( van donderdag tot dinsdag ) maar ik ga mijn best doen een (goed) artikel te maken! 

Maak er een leuke week van en tot zondag !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten