zondag 22 juni 2014

Skorts outifts. | Britt

Hoi, daar ben ik weer! Misschien een beetje laat én weer een outfit artikel. Ik vind dit leuk om te maken dus je gaat dit ( heel erg veel ) vaker zien. Deze keer over skorts: broekjes die net rokjes lijken!


.
Oh holy hell! Dit is zo mooi! Hier is de skort niet heel duidelijk, maar het is er toch echt een. Ik vind dat blousje net het contrast geven en mensen, die ketting! Zeg nou zelf, die zou jij ook willen hebben! Onwijs schattige outfit.

Dont grow up
Ook nice! Ik zou de schoenen zelf niet zo snel dragen, maar het broekje is erg leuk ! De tekst op de top vind ik trouwens ook wel waar haha. En dan die zonnebril, echt lekker retro.
instagram @jluyang
Dit shirtje is te leuk. Als iemand weet waar je zoiets kan vinden, vertel het mij! De skort erbij maakt het lekker casual. Ah, ik sta nu dus de hele tijd te kwijlen op het shirtje.
Daisy Sweater & Black Skort at shoppriceless.tumblr
Madeliefjes! Niceeee. Die trui is een beetje cropped, wat het extra leuk maakt. Weer een simpele zwarte skort, maar wel leuk! Ik vraag me trouwens nog steeds af of mensen in het buitenland altijd lange mouwen dragen op korte broekjes en rokjes.


Dit was het weer! Bedankt voor het lezen en veel succes op school deze week!

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten