zaterdag 7 juni 2014

The Fairytale TAG | Eva Z

Hoi allemaal!
Lang geleden dat ik een blogpost heb geschreven voor jullie, ik weet het. Echt stom van me, ik wil er even m'n excuses voor aanbieden. Twee weken geleden was de Dutch YouTube Gathering, waardoor ik eigenlijk helemaal vergeten was een blogpost voor jullie te maken, en vorige week deed Blogger ineens raar, waardoor ik er niet eens eentje kón maken. Nu hoor ik jullie denken, plan je blogposts in, maar daar heb ik simpelweg nog geen tijd voor gehad. Ik ben van plan om dit Pinksterweekend wat blogposts in te plannen, en dan heb ik weer elke week een blogpost voor jullie.
Maar goed, The Fairytale TAG! Ik houd echt van sprookjes en Disney dus het leek me leuk om deze TAG te doen. Ik heb hem van Teske's blog.

 
Rapunzel: Houd je ervan om buiten te zijn?
Bij mij ligt dat echt heel erg aan het weer. Ik vind het echt heerlijk om buiten te zijn als het zonnetje schijnt, maar als het nat en koud is zit ik toch echt liever binnen.
 
De wolf en de 7 geitjes: Ben je makkelijk voor de gek te houden?
Hmm, vaak niet, maar soms trap ik er nog wel eens in.
 
De Zeven Raven: Heb je broertjes of zusjes? Zo ja, hoe is je relatie met hen?
Ik heb twee zussen en één broertje. Mijn oudste zus is 17 jaar, mijn andere zus is 16 jaar en mijn broertje is 11 jaar. (Zelf ben ik 13 jaar). Eigenlijk is mijn relatie met allemaal wel goed, ik kan prima met ze optrekken!
 
 
Doornroosje: Hoeveel uur slaap jij per nacht?
Echt te weinig. Bijna elke nacht slaap ik ongeveer 8 tot 9 uur lang en dat is weinig voor een meisje van 13. Nu ben ik ook nog eens iemand die daar helemaal niet goed tegen kan en die wallen van hier tot Tokyo krijgt als ze slecht slaapt. Ik probeer er de laatste tijd echt aan te werken, maar het lukt helaas niet altijd.
 
Belle en het Beest: Wat maakt een persoon mooi in jouw ogen?
Als iemand alles doet om iets te bereiken vind ik dat heel mooi. Verder vind ik mensen die heel positief in het leven staan ook heel bijzonder. Vriendelijk en behulpzaam zijn vind ik ook hele mooie eigenschappen.
 
De Kikkerkoning: Wat vind je walgelijk?
Als mensen gaan beoordelen op het eerste gezicht, daarbij hoort ook pesten terwijl je de persoon niet kent. Pesten vind ik sowieso heel onnodig en onbegrijpelijk.
 
 
Sjaak en de Bonenstaak: Welke planten staan er in jouw huis?
Oeps, eigenlijk weet ik de meeste planten niet eens bij naam. Maar mijn moeder houdt heel erg van bloemen en planten dus er staat sowieso altijd wel een bosje bloemen in huis. Laatst heeft ze ook weer heel veel planten en bloemen voor buiten gekocht!
 
De Gelaarsde Kat: Heb je huisdieren?
Ja! We hebben een kat genaamd Joep, haha. Als ik het goed heb is hij alweer 4 jaar, we hebben hem al vanaf dat hij heel klein was.
 
Sneeuwwitje: Beschouw je jezelf als mooi?
Oh wat haat ik deze vraag. Ik vind mezelf niet mooi, maar heel lelijk ook weer niet, haha. Ik vind het heel lastig om zo'n vraag te beantwoorden. Snel naar de volgende.
 
Pinokkio: Wat is je grootste wens?
Pfff, mijn grootste wens? Dat is een lastige. Ik denk gelukkig zijn. Ik ben al best wel gelukkig, maar ik geniet nog niet echt heel erg van het leven.
 
 
 
Roodkapje: Vertrouw je onbekenden snel?
Deze weet ik niet zo goed. Ik ben niet heel achterdochtig ofzo, maar ik kom toch altijd wel weer bij de mensen die ik al ken terug.
 
Peter Pan: Wat is je (mentale) leeftijd?

Mensen denken al snel dat ik ouder ben, qua innerlijk en uiterlijk. Ik gedraag me ook ouder dan ik ben. Laatst heb ik zo'n test op Facebook gedaan over je mentale leeftijd, en toen kwam ik op 22 uit haha! Maar dat is wel een beetje overdreven denk ik.
 
De Sterrendaalders: Wat is je meest waardevolle bezit?
Mijn telefoon en mijn laptop. Daar staan ook allemaal foto's en dat soort dingen op!
 
Golden Mary & Pitch Mary: Ben je meer een lui persoon of werk je juist hard?
Ik ben echt heel erg lui. En dat vind ik echt een hele slechte eigenschap van mezelf, en ik probeer er ook aan te werken. Voor school moet ik bijvoorbeeld heel veel doen en lui zijn helpt dan niet echt mee.
 
 
 
De Stukgedanste Schoentjes: Vind je het leuk om naar feestjes te gaan?
Nou, naar de feestjes die ze hier bedoelen ga ik nog niet echt, dat komt later nog wel. Dus ik kan er nog niet echt over oordelen!
 
De Nieuwe Kleding van de Keizer: Geef je veel om kleding?
Ja, heel veel eigenlijk. Ik probeer er elke dag leuk uit te zien en koop sowieso elke maand wel weer nieuwe kleren.
 
Het Knappe Snijdertje: Vind je jezelf dapper/moedig?
Eigenlijk niet echt, haha. Ik ben soms best een mietje.
 
De Prinses op de Erwt: Ben je gevoelig?
Volgens mij ben ik best wel gevoelig. Ik huil best wel snel, bij films bijvoorbeeld, maar ik kan me ook best snel beledigd voelen.
 
En dit was alweer de TAG! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden. Nu leek het me nog wel even leuk om te zeggen wat mijn favoriete Disneyfilms zijn, want dat is toch wel een beetje hetzelfde als sprookjes. Zelf vind ik Peter Pan, The Lion King, Beauty and the Beast en Little Mermaid denk ik het leukst!
 
Wat is jouw favoriete Disneyfilm?
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten