zondag 8 juni 2014

Outfit inspiratie. | Britt

De zomer is onderweg naar ons, dus het is tijd voor zomerse kleding! Vandaag laat ik jullie wat outfits zien ter inspiratie. Het kan zijn dat ze niet dezelfde stijl hebben, maar we can deal with it.

🌸




Dit is de eerste outfit. Ik vind het altijd heel erg leuk als iemand een trui op een kort broekje heeft. Dit broekje met bloemetjes vind ik echt heel erg leuk! De trui is simpel.maar classy.


Outfit

Nog meer bloemetjes (: Dit shirtje is simpel, zomers en vrolijk. De flower crown staat er leuk bij. Het mom short vind ik echt heel erg leuk de laatste tijd! De zonnebril is meer als accessoire, en hij oogt heerlijk hipster.


*0*

Deze redelijk simpele outfit vind ik echt heel erg stijlvol.Weer een mom short, dit keer grijs. Hij is lekker high waisted, waarin een zwart of wit shirtje heel erg leuk staat. Het jasje met ruitjes patroon zou ik zelf ook gauw kopen, heel erg gaaf !
✖️
2 Outfits ! De eerste valt meer onder het mom van less is more. Lekker simpel, met veel contrast. En wat een leuke cardigan erbij ! De tweede outfit is wat stijlvoller. Het shirtje ga ik waarschijnlijk ook bestellen, in een groene kleur. Ik houd zelf  niet heel erg van lichtere spijkershortjes, maar dat is hier wel heel leuk bij.


Pretty👑

Wolkjes! Dit doet me denken aan The Fault In Or Stars, geen idee waarom. Ik vind dit echt super. De cardigan is een typische cardigan, ik denk door de creme kleur. Een riem staat hier leuk bij,
Cute outfit

Bloemetjes en een mom short. How original in dit artikel. Deze broek is echt heel stylish en ik zou hem zelf ook kopen.

Dit was het weer. Ik heb geprobeerd ook wat minder alternatieve outfits te zoeken. Ik houd zelf van redelijk alternatieve kleding maar smaken verschillen. Ook doe ik graag al mijn kleren in mijn broek.

Bron foto's

Fijne zomer alvast met leuke kleren !

Welke outfit vind jij hiervan het leukst?

Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten