woensdag 11 juni 2014

15 questions nobody asks TAG! | Dinieke

Hoi!
Vandaag ben ik er weer met een tag. Ik hoop dat jullie deze tag leuk vinden!
Bron: ikbeneenaapje.blogspot.com
Laten we meteen beginnen met de vragen! :)

1. Slaap je met je kastdeur open of dicht?
Nou, eigenlijk heb ik geen kast op mijn kamer. Ik heb al mijn kleding in manden. Dus deze vraag kan ik niet beantwoorden, haha!

2. Neem je shampoo of conditioner mee uit hotels?
Ik ben 1 keer in mijn leven in een hotel geweest, en daar hadden ze niet shampoo of conditioner voor gasten. Maar, als ze het wel hebben, zou ik het meenemen! Ik vind dat altijd leuk, en wij mensen houden toch van gratis dingen?

3. Slaap je met je dekens over je hoofd of laag?
Ik slaap met mijn dekens laag. Ik vind het over mijn hoofd vaak zo benauwd!

4. Heb je ooit een straatnaambord gestolen?
Nee, en ik ben ook niet echt van plan om dat te doen!

5. Gebruik je To Do lijstjes?
Niet elke dag. Maar wel op een drukke dag, anders ben ik bang dat ik dingen vergeet.

Bron: starryskye.org

6. Heb je sproetjes?
Nee! Nou ja, echt maar een paar, op mijn neus. Maar je ziet ze amper.

7. Heb je een keer in het bos geplast?
Ja, als klein kind. Zo raar is dat toch niet? Maar nu doe ik dat niet meer hoor, haha.

8. Wat is je lied van de week?
Ik denk nog steeds Ariana Grande - Problem. Ik vind dat liedje echt heerlijk en het maakt me vrolijk!

9. Hoe groot is jouw bed?
Geen idee, het is gewoon een normaal bed, denk ik?

10. Waar erger je je aan?
Aan mensen die over alles zeuren. Ik vind het nogal irritant. Er is inderdaad altijd wel íets om over te zeuren, maar je hoeft niet altijd te zeuren toch? Ook bijna alles heeft wel een positieve kant, zoek die eens op.

11. Wat is je favoriete eten?
Ik denk pizza! Ik vind pizza echt lekker en heb er bijna altijd wel zin in.. Yum!

12. Kauw je op pennen en potloden?
Nee. Ik denk dat ik dat op de basisschool wel deed, als ik zenuwachtig was of zo. Maar nee, ik vind het niet zo smakelijk!

Bron: brokeandchic.com

13. Kijk je nog naar tekenfilms?
Ik heb nooit echt films gekeken. Ik houd niet zo van tv kijken. Mijn vriendinnen vinden het heel raar, maar ik houd meer van het internet!

14. Tel je je stappen als je loopt?
Nee! Wat zou ik daar gek van worden, zeg. En het is een beetje onnodige informatie.

15. Dans je als er geen muziek op staat?
Soms, als ik er in de mood voor ben. Maar meestal niet. Ik streetdance wel elke vrijdag als sport, dat vind ik wel heel leuk! Maar dan staat er muziek op. ;)

Dit was de TAG! Sommige vragen zou je ik wel vragen aan iemand, maar goed.

Wat is jouw lied van de week?

Liefs, Dinieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten