vrijdag 13 juni 2014

Apps op mijn mobiel | Anne-Linde

Mijn mobiel maakt eigenlijk iets te veel overuren. Ik gebruik hem voor alles en daarom heb ik ook erg veel apps. Vandaag ga ik met jullie delen welke apps er op mijn mobiel staan. Alle apps die ik gebruik zijn trouwens gratis te downloaden in zowel de appstore als de playstore. Veel lees plezier!



WhatsApp
Waarschijnlijk heeft bijna iedereen deze app wel. WhatsApp is om berichten te sturen en het is geheel gratis. Er stond bij dat je na een jaar moest betalen maar ik heb mijn telefoon nu al meer als een jaar en hoef nog steeds niet te betalen. Op de IPhone moet je wel de eerste keer voor de app betalen. WhatsApp gebruik ik denk ik wel het allermeeste van alle apps die ik heb.

Meta
Dit is een app die voor school is. Niet iedere school heeft dit maar mijn school wel. Je kan hier je rooster, aanwezigheid, huiswerk, cijfers en nog veel meer bekijken. Eigenlijk gebruik ik de app alleen voor cijfers en huiswerk aangezien het rooster dat erop staat niet altijd klopt. Ik heb al een keer gehad dat er stond dat ik om 12 uur 's nachts nog een uur wiskunde had. Beetje appart!

Snapchat
~We heart it~
Bron: weheartit
Dit vind ik een hele leuke app. Het is heel simpel maar wel erg leuk! Met Snapchat kan je foto's maken en voor een bepaald aantal seconden naar iemand sturen.
Ook heb je 'Mijn verhaal' hier kan je allemaal foto's neerzetten die iedereen kan zien. Soms irritant als iemand een verhaal heeft van 100 seconden maar toch wel leuk.

Twitter
Twitter is een app waarmee je korte berichten (140 tekens) met de wereld kan delen. Deze berichten heten tweets. Ik vind het heel leuk om te lezen wat andere mensen doen en gebruik de app dan ook vrij veel. Je kan ook foto's tweeten. Erg leuk!

Instagram
De app Instagram is om foto's te delen. Ik zet er niet vaak foto's op maar like wel veel foto's. Ook kan je net als bij snapchat foto's naar één persoon sturen! Maar hier kan je de foto niet voor een paar seconden doen maar blijft hij staan. Ik vind Instagram een hele leuke app!

Picsart
Deze app is de enige app die ik gebruik om foto's mee te bewerken. Het is heel makkelijk en je kan er eigenlijk alles mee. Effecten, glitters en ook teksten zijn erg makkelijk hiermee. Ik gebruik de app vrij veel en vind het ook erg leuk om foto's te bewerken.

Yσur Bєαutiful Mєlσdy. fényképei - Yσur Bєαutiful Mєlσdy. | via Facebook
Bron: weheartit
Skype
Skype heb je ook voor op de computer/laptop maar het is ook een app. Ik vind het heel leuk om met mensen te Skypen omdat je diegene dan ook ziet en het is gewoon net iets leuker als gewoon bellen. Ik gebruik het nu niet meer zo heel veel maar eerst was ik echt verslaafd aan Skype!

Clean Master
Dit is een app die je telefoon een beetje opruimt. Alle overbodige bestanden gooit hij weg zoals profielfoto's van mensen op WhatsApp en gewoon alle dingen die niet nodig zijn op je telefoon. Ik gebruik de app sowieso wel eens per week en het werkt echt heel goed!

Ask.fm
Bij deze app kun je aan allemaal mensen vragen stellen. Dit kan anoniem maar hoeft niet. Ik vind het een leuke app maar je kan ook veel haat krijgen. Dit is bij mij niet het geval maar bij andere mensen wel soms. Je kan ook instellen dat je geen anonieme vragen kan krijgen dat is wel een voordeel.

Spotify
Last but not least Spotify! Deze app is om muziek te luisteren en ik vind het echt een hele fijne app. Wat ik jammer vind is dat je alleen muziek kan luisteren als je internet hebt en dat je op je mobiel alleen met shuffle kan luisteren. Je kan wel luisteren zonder internet maar dan moet je wel Spotify Premium hebben en dat kost helaas geld.

Dit waren de apps die op mijn telefoon staan. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot volgende week.
Liefs,
Anne-Linde



1 opmerking: