donderdag 5 juni 2014

Nagellak TAG | Demi

Ja, deze tag is best oud! Ik heb deze ook ooit een keer op een oude blog van mij gedaan, en het leek me leuk om deze tag nog een keer te doen, maar dan nu een soort van 'update'! Ik zag deze tag weer en ik dacht: 'Hey, deze tag is best wel leuk'. Dus ik besloot om hem met jullie te delen! Veel leesplezier!


1. Hoeveel lakjes telt jouw stash?
Als het goed is ongeveer 96!
2. Van welk merk bezit je de meeste lakken?
Rimmel!
3. Wat is de meest voorkomende kleur in je stash?
Ik denk paars of roze!
4. Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Ik heb niet echt een bruine nagellak!
5. Welke nagellak draag je het meest?
Eigenlijk heb ik niet echt een kleur nagellak die ik het meest draag!

Deze nailart heb ik ongeveer een jaar geleden gemaakt!
6. Van welke lak blijf je jezelf afvragen waarom je hem nog niet hebt weggegooid?
Een paars glitterlakje, die heb ik echt al vanaf mijn 6de ofzoiets!
7. Gebruik je base- en topcoat?
Altijd!
8. Stempel je liever of doe je nail art uit de losse hand?
Liever uit de losse hand! Dan kan je zelf iets leuks bedenken, en het is ook weer zelfgemaakt!
9. Houd je van glitters en shimmers, of heb je liever een crème lak?
Allebei wel!
10. Voel je je kaal zonder nagellak?
Soms wel, soms niet. Ik heb de laatste tijd niet heel veel nagellak meer op, maar ik wil weer nagellak gaan dragen! Ook omdat de zomer er weer aan komt!
11. Welke nagellak draag je op dit moment?
Op dit moment draag ik een oud lakje van Etos met in het zwart geschreven : l o v e ♥ (rechts) ♥ you ♥ (links). Die zwarte nagellak is van miss sporty!
12. Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?
0! Ik koop de laatste tijd niet veel nagellak meer!
Dit was de tag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Jullie mogen deze tag gerust overnemen, leuk! Laat hieronder dan een linkje achter van je blog als je deze tag ook hebt gedaan!
Tot volgende week!
 Liefs, Demi ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten