woensdag 4 juni 2014

Mijn favoriete sites | Dinieke

Hoi!
Vandaag ben ik er weer met een artikel. Dit keer gaat het over mijn favoriete sites. Ik zit vaak op het internet en vind het ook echt heel leuk. 
Lees mee!
Ik ga er ongeveer 10 opnoemen, laten we meteen beginnen!

1. Twitter
Twitter ben ik gewoon verslaafd aan. Ik heb een fanaccount, en daar zit ik bijna 24/7 op. Oeps! 

2. Blogger
Ik moet 2 blogs bij houden, deze en mijn eigen. Daarom zit ik nogal vaak op blogger! Het is ook mijn favoriete site, want hiermee maak ik al mijn blogberichten. :)

3. Instagram
Ik vind het logo van Instagram zo leuk! Ik gebruik Instagram alleen iets vaker op mijn mobiel, want op je mobiel kun je ook foto's posten. Op de computer alleen liken/reageren. Maar ik vind het wel leuk om te kijken naar foto's uit het leven van andere mensen, dus Instagram check ik ook regelmatig!

4. Heel veel blogs
Ik noem wel een paar voorbeelden:
Dit zijn mijn favoriete blogs. Heerlijk vind ik het om blogs te lezen! 

5. Dafont.com
Dafont.com is een site om lettertypes te downloaden. De lettertypes op de eerste foto van dit artikel, komen ook van die site. Het is heel handig en gratis! 

6. YouTube
YouTubeeeee! Dat kent iedereen wel. Hier kijk ik dagelijks heel veel video's van al mijn 122 abonnementen, haha. I'm addicted to it! :)

7. FaceBook
Eerst zat ik niet zo vaak op FaceBook, maar de laatste tijd wel weer wat meer! Ik vind het een best leuke site worden ook al plaats ik zelf bijna nooit wat. 

8. Pizap
Deze site vind ik zo leuk en handig! Het is een site waarop je collages van foto's kunt maken, in allerlei soorten en maten.

9. Picmonkey
Handige fotobewerkingssite met superveel mogelijkheden! Ik vind 'm niet erg overzichtelijk, maar je kunt er wel superveel mee en ook mooie effecten toevoegen.

10. Ask.fm
Dit is een vraag waar je (anoniem) vragen aan elkaar kunt stellen. Ik krijg soms vragen maar ik vind het ook leuk om de antwoorden van andere mensen die ik volg te lezen!

Dan was dit het al!

De sites die ik heb genoemd staan trouwens niet op een volgorde, het is gewoon random.

Wat is jouw favoriete site?

Liefs, Dinieke

1 opmerking: