maandag 2 juni 2014

All about hair TAG | Femke

Heyhoi !
Het leek me wel leuk om de All about hair tag te doen.
Klik verder om de vragen en antwoorden te lezen/

  Untitled



1. Wanneer was de eerste keer dat je je haar liet knippen? 

Oh dat zou ik echt niet weten, ik denk dat ik ongeveer 3 was.

2. Wanneer was de eerste keer dat je je haar hebt geverfd?

Een tijdje geleden (ongeveer 3 maanden) wilde ik mijn haar dip-dyen met een bruine kleur, maar je zag geen verschil.

3. Wat is een haar product waar je niet zonder kunt leven? 

Shampoo, dat is vrij logisch denk ik want anders wordt je haar super vies. 

4. Wat is een haar product waar je spijt van hebt dat je het hebt gekocht? 

Dat is een serum spray van Hegron, hij is heel erg vet en dus niet geschikt voor mijn haarsoort, deze is wel aan te raden als je heel erg droog haar hebt.

5. Welke kleur wil je je haar ooit verven? 

Ik zou mijn haar wel bruin/rood of bruin/paars willen verven

6. Wat is de volgende haar product dat je echt wilt kopen? 

Ik wil heel graag de Sea Salt spray van Toni&Guy willen proberen.

7. Wat is een hyped up product dat nooit heeft gewerkt voor jou? 

Droogshampoo, het werkt op zich wel een beetje maar niet zo goed als iedereen op internet er over praat.

8. Wat vind je van extensions ? 

Ik vind extensions wel mooi, maar je moet ze niet zien zitten want dat is echt heel lelijk. Zelf draag ik geen extensions.

9. Wat is een haarverzorging regel je nooit volgt? 

Iedereen zegt dat je je haar niet moet borstelen als het nat is omdat je dan je haar beschadigd maar ik doe het wel altijd en ik heb er geen last van. 

10. Heb je ooit vitaminen gebruikt om de gezondheid van je haar te verbeteren? 

Nee, eigenlijk niet, ik probeer gezond te eten maar dat lukt niet echt. Ik slik al helemaal niet extra vitamines specifiek voor mijn haar.

11. Wie is je haar idool?

Ik vind Ariana Grande haar haren heel erg mooi maar ook die van Jiami van lifesplash.nl  .

Deze tag mag je gerust overnemen :)

Loves,

Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten