zondag 1 juni 2014

Mijn leven online | Britt.

Ik heb vorige week geen artikel geplaatst, sorry daarvoor! Ik was die zaterdag naar de DYTG ( waar het heel leuk was ) en de dag erna had ik een verjaardag. Vooruit heb ik niet kunnen schrijven en door school en stiekem ging ik er vanuit dat ik hem dus zondag zou schrijven. Maargoed. Vandaag ga ik jullie vertellen over mijn telefoon en mijn iPod. Ik vertel jullie wat ik er op doe en hoeveel. Veel plezier!


Mijn telefoon is de Samsung Galaxy 2 plus. Een prima toestel. Niet heel bijzonder, wel redelijk groot.
Ik ben opdit moment opzoek naar een telefoon die ik mag hebben. Een vriend heeft mij een Blackberry aangeboden. Niet heel bijzonder, wel beter dan deze. Mijn telefoon loopt de hele tijd vast en als ik er een paar uur niet opgezeten heb moet ik een tijdje wachten tot whatsapp reageert. Ik heb nog twee telefoons thuis, maar bij allebei werkt whatsapp niet echt lekker, beetje jammer. Volgens mij maak ik alles kapot.
🎧🎼🎢
Maargoed. Mijn telefoon gebruik ik op dit moment voor best veel. Ik gebruik hem voor Whatsapp, Snapchat, Instagram en Twitter. Verder natuurlijk voor het internet en youtube. Het was de bedoeling hem alleen te gebruiken voor snapchat en whatsapp, maar nu gebruik hem dus iets meer dan nodig is. Sowieso zit ik er veel meer op dan eerst.

Ik denk dat ik nu zo'n 3 uur per dag op mijn telefoon zit. Waarvan een halfuur in de ochtend en een uur in de avond. Vroeger zat ik er wel 6 uur op of meer. Ik kan  hem ook prima wegleggen, maar ik moet wel altijd weten waar ik hem neerleg.
telephone | via Facebook

Mijn iPod is de 4e generatie. Best weinig GB ( 8 ) maar het is te doen. Ik had er eest eentje die ik kapot heb laten vallen op de stenen buiten. het scherm was een beetje dood en de batterij ging steeds verder leeg. Mijn zusje kreeg een iPhone waardoor ze haar iPod niet meer gebruikte, nu heb ik die gekregen. Ik heb hem al lang maar hij is nog steeds niet ingesteld. De oplader is trouwens gister kapot gegaan, dus ik moet sowieso even een nieuwe oplader halen. Op mijn iPod twitter ik, hoor ik te instagrammen, kijk ik YouTube en lees ik op Wattpad. Verder nog wat kleine dingen als Kik en Meta. 

Dit was het, hopelijk vonden jullie dit kleine artikel toch een beetje leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten